• CONCEPTUL GT
    PROIECTAT PENTRU EMOȚIE.

    O formă simplă ce arată cu încredere către viitor. Redusă la esențial. Fără mânere pentru portiere, oglinzi exterioare sau ștergătoare de parbriz. Conceptul Opel GT: o nouă expresie a pasiunii pure de a conduce.

  • STRĂBĂTUT DE LINII ROȘII.

  • ÎNAPOI ÎN VIITOR.

    Capota alungită, absența capacului portbagajului, cele două țevi de eșapament centrale și denumirea, toate fac referire la originalul Experimental GT din 1965. În plus, Conceptul Opel GT nu prezintă niciun element de design retro.

  • UN AUTOVEHICUL SPORT VERITABIL.

    Motor central față, supraalimentare și tracțiune pe puntea spate. Centru de greutate central jos pentru manevre sportive și viraje excelente.

  • INTERIORUL CONCEPTULUI GT.

    Portierele au deschidere electrică la apăsarea touchpad-ului de pe acoperiș. La interior vei găsi multe alte surprize. Precum monitoarele cu imagini de la camerele ce înlocuiesc oglinzile. În curând o primă privire în interior. Totul va fi dezvăluit la ediția 86 a Salonului Auto Internațional de la Geneva (3-13 martie 2016).

Înapoi
Înainte
  • PLĂCERE INTENSĂ A CONDUSULUI.

    Lasă Conceptul Opel GT să-ți ofere putere ție și simțurile tale. Este mai mult decât interiorul unui autovehicul sport, este interfața viitorului care va uni omul cu mașina.

  • NIMIC ÎN PLUS.

    Simte grația și ambianța totale ale interiorului Conceptului GT. Puritatea structurii din aluminiu combinată cu grația sculpturală evocă viitorul.

  • DEVENIȚI UNUL ȘI ACELAȘI CU MAȘINA.

    Conectează-te la interfața holistică și lasă Conceptul GT să îți învețe preferințele astfel încât să fii pe deplin răsfățat.

  • ÎNGERUL TĂU PĂZITOR.

    Al șaselea simț al Conceptului GT, asigurat de o serie de camere video exterioare, joacă rolul de înger păzitor. Fie că simți adrenalina condusului sau te confrunți cu situații dificile, Conceptul GT îți va urmări fiecare mișcare.

  • PÂNĂ LA ULTIMUL DETALIU.

    Jantele atractive roșii ale Conceptului Opel GT se reflectă în retractoarele roșii, strălucitoare ale centurilor. Designul pentru emoție devine artă în mișcare.

Înapoi
Înainte

Înregistrează-te pentru a primi următorul videoclip pe e-mail.

CONCEPTUL GT

O NOUĂ PRIVIRE ASUPRA OPEL.

 

Înapoi
  • GT EXPERIMENTAL

    Viziune

    GT Experimental, dezvăluit la IAA în 1965, a avut un succes atât de mare încât 3 ani mai târziu conceptul devenea realitate. A fost primul concept european care a fost lansat în producția de serie, stabilind standardele în industrie înainte ca alți producători europeni să urmeze exemplul Opel și să-și dezvolte propriile concepte.

  • GT EXPERIMENTAL

    Tehnologie

    Opel a fost primul producător de autovehicule care și-a demonstrat forța inovatoare printr-un concept care a fost creat în întregime în propriul centru de design. „Pe lângă faptul că are un aspect fantastic, modelul sport Opel a fost proiectat în principal pentru a impresiona prin aerodinamica sofisticată”, explică Erhard Schnell, designerul GT de la acea vreme. Până și farurile erau învăluite, pentru a reduce rezistența la înaintare.

  • GT EXPERIMENTAL

    Exterior

    Stilul designului exterior este denumit adesea „Forma sticlei de Cola”, fiind reflectat în designul modelelor Corvette de atunci. Partea frontală elegantă cu faruri retractabile, laterale îngustate în zona portierelor, aripi spate proeminente ce se prelungeau cu margini ascuțite separate și lămpi spate rotunde erau principalele caracteristici de design GT Experimental care l-au făcut o legendă a designului la vremea respectivă.

  • GT EXPERIMENTAL

    Interior

    Postul de conducere era funcțional și neobișnuit de spațios, cu instrumente pe o planșă de bord impresionantă, cu întrerupătoare clasice și volan sport. Raftul pentru bagaje din spate era accesibil pe la portiere, roata de schimb și cricul erau amplasate în spatele acestuia, sub un panou rabatabil.

Înainte
Înapoi
  • VIZIUNE

  • TEHNOLOGIE

  • EXTERIOR

  • INTERIOR

Înainte
Înapoi
  • OPEL GT2

    Viziune

    Modelul Opel GT2 a uimit publicul la IAA 1975 cu forma futuristă de pană și portierele glisante. Anunța o epocă nouă, rațională, a conceptelor mai eficiente – în materie de consum și aerodinamică. În același timp, cerințele clienților în materie de siguranță și confort erau în creștere. Răspunsul convingător al Opel la aceste tendințe a fost GT2.

  • OPEL GT2

    Tehnologie

    Designul optimizat din punct de vedere aerodinamic al Opel GT2 garanta un consum redus, performanțe și confort optime. Coeficientul aerodinamic era de 0,326, cu 16,6% mai bun decât la Experimental GT, la fel de strălucit în materie de aerodinamică.

  • OPEL GT2

    Exterior

    GT2 lasă o impresie de autovehicul futurist cu forma sa elegantă de pană și farurile adâncite. Trăsătura care a stârnit cel mai mult interesul - portierele glisante fără șine vizibile. Mecanismul de deschidere era amplasat pe carcasa oglinzii retrovizoare.

  • OPEL GT2

    Interior

    Interiorul era, de asemenea, avangardist: scaune ventilate și instrumente digitale pentru prima dată în locul celor convenționale, precum și un computer de bord. Cu GT2, designul Opel a prevestit un viitor automobilistic pe care încă îl trăim astăzi.

Înainte
Înapoi
  • VIZIUNE

  • TEHNOLOGIE

  • EXTERIOR

  • INTERIOR

Înainte
  • CONCEPTUL GT

    ARUNCĂ O PRIMĂ PRIVIRE