Noul Opel Vivaro - Accesibilitate și emisii

Test Drive

Un test drive îți poate spune mai multe decât o mie de imagini. Fă clic aici pentru a experimenta realitatea.

Programează-te pentru un test drive

Link-uri utile

Păstrează aerul curat și costurile reduse.

Motoarele supraalimentate 1.6 CDTI cu dimensiuni compacte1 care dezvoltă o putere mai mare cu un consum redus sunt specifice ingeniozității noului Opel Vivaro. Rezultatul îl reprezintă cel mai mic consum de carburant și cel mai redus nivel de emisii de CO2 din clasa sa.

Enlarge

Mai multă putere, consum mai mic

Noul Opel Vivaro introduce o nouă gamă de motoare diesel common rail. Încă de la o cilindree de 1,6 litri motoarele dezvoltă o putere cuprinsă între 66 kW (90 CP) și 103 kW (140 CP) cu un cuplu mare, consum scăzut de carburant și nivel redus de emisii.


Enlarge

Tehnologie de ultimă generație

Gama de motoare a noului Opel Vivaro include o serie de progrese tehnice, printre care se numără:

 

Turbocompresoare cu geometrie variabilă sau tehnologia BiTurbo pentru a crește puterea, pentru a elimina întârzierea turbinei și pentru a reduce emisiile prin funcționarea eficientă împreună cu sistemul de combustie cu turbionare variabilă.

 

Regenerarea filtrului de particule înseamnă că, la intervale regulate, post-injecțiile de scurtă durată permit atingerea temperaturii necesare în țeava de eșapament, fără a avea impact asupra performanței motorului. Sistemul de recirculare a gazelor de eșapament de joasă presiune reduce suplimentar nivelul de emisii, fără a duce la pierderi de putere.




Enlarge

Vivaro ecoFLEX

Emblema ecoFLEX spune multe despre atitudinea ta față de mediu și eficiența operațională. Motorul 1.6 CDTI ecoFLEX extrem de economic, cu o putere de 66 kW (90 CP), împreună cu sistemul Start/Stop disponibil standard, opresc consumul de carburant în momentul în care noul Opel Vivaro staționează, reducând risipa de combustibil și impactul asupra mediului. Iar motorul este completat de numeroase alte tehnologii de economisire a energiei, cum ar fi frânarea regenerativă, un filtru de particule diesel care nu necesită întreținere, sistemul de injecție de ultimă generație și supraalimentare cu turbocompresor cu geometrie variabilă. Indiferent de ce ai nevoie de la un autovehicul comercial ușor, ecoFLEX este un pas în plus către o prezență mai curată și mai eficientă în lumea afacerilor.


Enlarge

Măsuri suplimentare de reducere a costurilor

În plus față de sistemul Start/Stop disponibil opțional, risipa de energie naturală este prevenită printr-o pompă de apă care economisește energia și care intră în funcțiune doar atunci când este necesar, precum și prin pompa de ulei cu cilindree variabilă care furnizează exact cantitatea de lubrifiant necesară.

 

Încărcarea regenerativă inteligentă reduce consumul și emisiile prin încărcarea selectivă a bateriei, de regulă atunci când există o rezervă de energie în timpul frânării și decelerării.

 

Lanțul de distribuție care nu necesită întreținere și filtrul de particule diesel contribuie la reducerea costurilor de service și a perioadelor de inactivitate, distanța dintre intervalele de service ajungând până la 2 ani/40 000 de kilometri.


Enlarge

Modul ecoDrive

Modul ecoDrive poate fi activat sau dezactivat în orice moment. Este activat prin apăsarea unui buton și poate fi anulat prin apăsarea completă a pedalei de accelerație sau prin simpla dezactivare.

 

În modul ecoDrive

  • cuplul și puterea motorului sunt reduse,
  • răspunsul accelerației este modificat,
  • iar consumul de putere al sistemului de aer condiționat și al celui de încălzire este diminuat.


Modul ecoDrive informează șoferul cu privire la treapta de viteză în care ar trebui să se afle transmisia pentru a economisi carburant, prin declanșarea unui semnal luminos în momentul atingerii vitezei optime pentru schimbarea treptei. Dacă autovehiculul este dotat cu sistem de navigație, acesta îți va furniza date privind conducerea ăeconomic și instrucțiuni bazate pe informațiile primite de sistem.


1:

Consum de carburant în l/100 km: urban xx, extraurban xx, mixt xx; emisii de CO2 în g/km: în regim mixt xx.

 

Conform regulamentului R (CE) nr. 715/2007 (în versiunea aflată în vigoare).