Diesel

OPEL DIESEL  

Bucurie pură. Economii substanțiale.

Întreabă dealerul tău cu privire la oferta promoțională pentru modelele diesel Opel cu emisii reduse.

ȘTIAI CĂ ÎN COMPARAȚIE CU MOTOARELE PE BENZINA, MOTOARELE DIESEL MODERNE, CU EMISII SCĂZUTE DE LA OPEL:

  • Consum redus de carburant, mai ales atunci când conduci în afara orașului
  • Emisii scăzute de CO2 în comparație cu sistemele de propulsie hibride
  • Durabilitatea ridicată a motorului permite utilizarea intensă
  • Cuplu ridicat: esențial atunci când transporți o încărcătură grea
  • Costuri totale de întreținere comparabile cu alte motorizări

MITURI ȘI FAPTE.

1. EMISII

MIT

Motoarele diesel emit mult mai mulți poluanți.

ADEVĂR

Carburantul diesel desulfurat are cantități neglijabile de compuși cu sulf în comparație cu benzina. De fapt, emisiile de dioxid de carbon sunt la fel de reduse precum cele ale autovehiculelor cu motor hibrid.

2. RESTRICȚII DE CIRCULAȚIE

MIT

Motoarele diesel sunt interzise în numeroase orașe europene.

ADEVĂR

Interdicția este în vigoare în doar câteva orașe europene, cum ar fi Stuttgart, Berlin, Madrid și Barcelona și se aplică doar autovehiculelor vechi, care nu respectă standardele moderne de emisii, cel puțin cerințele standardului Euro 5. Noile motoare diesel Opel respectă cerințele stricte ale standardelor de emisii Euro 6.2 d-temp și chiar și Euro 6.3.

3. ZGOMOT ȘI VIBRAȚII

MIT

Motoarele diesel produc mult zgomot și multe vibrații.

ADEVĂR

Injecția directă secvențială (care are loc în etape) de carburant și camerele de combustie variabile reduc creșterea accelerată a presiunii, contribuind la funcționarea silențioasă. Volantul cu masă dublă, arborii de echilibrare și o nouă tehnologie pentru suportul motorului reduce suplimentar nivelul de zgomot și de vibrații.

4. SISTEME DE INJECȚIE FIABILE

MIT

Sistemele de injecție de carburant sunt scumpe și nu sunt fiabile.

ADEVĂR

Nicio tehnologie nu este 100% fiabilă. Cu toate acestea, în condiții normale, sistemele moderne de injecție de carburant oferă durabilitate îndelungată atunci când este folosit carburant de înaltă calitate. Pe de altă parte, autovehiculele hibride sunt echipate cu o serie de sisteme și soluții suplimentare, care sporesc riscul de defectare.

5. SISTEM SUPRA ALIMENTARE TURBO

MIT

Tehnologia de supraalimentare nu este fiabilă sau durabilă.

ADEVĂR

În prezent, de obicei utilizarea neprofesionistă sau necorespunzătoare duc la defectarea turbocompresorului. De asemenea, turbina unui motor pe benzină funcționează, de obicei, în condiții mai dificile, la temperaturi și turații mai ridicate.

6. VOLANTĂ INERȚIALĂ ȘI FILTRU PARTICULE SCUMPE

MIT

Motoarele diesel moderne au un impact ecologic mai redus decât alte motoare cu ardere internă (vezi pagina următoare pentru detalii privind soluțiile ecologice eficiente).

ADEVĂR

Un tren de rulare controlat electronic este supus unui grad mai mic de solicitare. Volanții cu masă dublă contemporani sunt fabricați din materiale de înaltă calitate. Drept urmare, nu mai apar probleme. În plus, filtrele moderne de particule necesită întreținere doar în cazul autovehiculelor cu un kilometraj foarte ridicat și chiar și atunci pot fi curățate și regenerate în mod repetat în service-urile auto profesioniste.

7. DINAMICĂ ȘI GREUTATE

MIT

Dinamică redusă și greutate ridicată.

ADEVĂR

Puterea motoarelor diesel este mult mai mare decât cea a motoarelor pe benzină, însă comparabilă cu cea a motoarelor hibride. Valorile cuplului demonstrează acest lucru în mod clar. Chiar și un autovehicul cu motor diesel și cu încărcătură grea accelerează lin, la turații reduse. Este adevărat că un motor diesel este mai greu decât un motor pe benzină obișnuit, însă tot cântărește semnificativ mai puțin decât un sistem hibrid.

8. CONSUM CARBURANT

MIT

Consumul de carburant diesel în timp real este la același nivel cu alte motoare.

ADEVĂR

Un autovehicul diesel obișnuit consumă cu aproximativ 15-20% mai puțin decât un autovehicul pe benzină. Autovehiculele mai grele pot avea beneficii mai mari. În cazul operării dinamice, un sistem hibrid își pierde multe dintre avantajele sale din moment ce motorul cu ardere internă funcționează constant sub o sarcină mult mai mare. În acest caz, un PHEV (autovehicul electric hibrid plug-in) pare mai eficient, întrucât poate fi reîncărcat de la o sursă externă.

9. KONKURENCJA HYBRYD

MIT

Motoarele diesel sunt mai slabe decât cele hibrid.

ADEVĂR

Un autovehicul hibrid nu doar că are un spațiu interior limitat, însă greutatea sa mare și ansamblul complex al bateriilor influențează în mod semnificativ dinamica la conducere. Modul electric este disponibil doar pentru distanțe mici, pentru deplasări cu viteză redusă în mediul urban. În cazul deplasărilor pe distanțe lungi, motorul principal cu ardere internă trebuie să gestioneze această greutate suplimentară.  Acest lucru are un impact asupra accelerației, consumului de carburant și emisiilor de CO 2 .

10. NIEDOGRZANIE SILNIKA

MIT

Motoarele diesel au nevoie de mai mult timp pentru încălzire.

ADEVĂR

Motoarele diesel moderne echipate cu sistem de management activ al răcirii se încălzesc la fel de repede ca majoritatea motoarelor pe benzină.

Motoarele diesel Opel pot reduce emisiile până la un sfert din limitele aprobate prin lege. Nivelul extrem de scăzut de oxizi de azot (NOx) este de asemenea foarte important. Motoarele diesel moderne sunt mai curate decât motoarele pe benzină!

(vezi cifrele pentru Opel Astra - nivel mediu de emisii pentru motoare diesel și pe benzină)

 

OPEL ASTRA COMPUȘI CHIMICI EMIȘI ÎN TIMPUL PROCESULUI DE ARDERE:

DE CE SUNT ATÂT DE CURATE MOTOARELE DIESEL?

 

 

ÎN COMPARAȚIE CU MOTOARELE PE BENZINĂ, MOTOARELE DIESEL MODERNE OPEL, CU EMISII SCĂZUTE:

  • Asigură un cuplu semnificativ mai mare
  • Consumă mai puțin carburant și astfel emit mai puțin dioxid de carbon
  • Sunt extrem de durabile și garantează costuri totale de exploatare reduse atunci când sunt exploatate intens
  • Emit substanțe mai puțin nocive, în orice mod de conducere
  • Sunt mai bine adaptate funcționării îndelungate sub sarcină

CAUTĂ DEALER: