Inovații - Conducere și dinamică
Inovațiile Opel – FlexDoors®

FlexDoors®

Permite pasagerilor să intre și să iasă mai ușor din autovehicul.

Deschide o nouă dimensiune a confortului și a caracterului practic
Inovațiile Opel - Volanul încălzit

Volan încălzit

Încălzește rapid mâinile reci.

Mai mult confort la îndemână
Inovațiile Opel - AFL și AFL+

AFL+

Conduci mai sigur pe timp de noapte.

Vizibilitate mai bună pentru mai multă siguranță

DINAMICA DE CONDUCERE.

Aceștia sunt atleții de top ai gamei actuale de autovehicule Opel: modelele OPC – echipate cu motoare puternice care garantează o dinamică excepțională de conducere și o manevrare precisă. Experimentează tehnologiile inovatoare disponibile acum pentru gama ta preferată de modele Opel și bucură-te de o porție suplimentară de plăcere de a conduce.

Inovațiile Opel - FlexRide

FlexRide – Adaptează comportamentul autovehiculului pentru o călătorie mai plăcută

FlexRide acționează în două moduri. Mai întâi, permite comutarea între trei moduri de conducere diferite, în concordanță cu starea ta de spirit: Normal, Touring relaxat sau Sport captivant. Apoi, indiferent de modul selectat, ajustează automat amortizarea pentru a garanta un nivel maxim de siguranță și de control.

 

Vezi FlexRide la modelele


Enlarge

Manevrabilitate îmbunătățită cu ajutorul tracțiunii integrale adaptive

Sistemul activ de tracțiune integrală îmbunătățește manevrabilitatea și stabilitatea în toate condițiile de conducere. Tracțiunea integrală adaptivă combină cele mai bune caracteristici ale sistemelor de tracțiune integrală mecanice și hidraulice.

 

Vezi Tracțiunea integrală adaptivă la modelele


Enlarge

Brațul Watt pentru puntea spate: manevrabilitate îmbunătățită, mai multă stabilitate și un nivel mai ridicat de confort

Arborele compus pentru puntea spate a fost îmbunătățit cu brațul Watt amplasat inteligent, pentru a asigura performanțe excelente pe orice tip de drum. Această configurație inovatoare a punții spate prezintă avantaje în ceea ce privește dimensiunile, greutatea și eficiența comparativ cu un design clasic de punte multibraț. De asemenea, îmbunătățește siguranța: brațul central pivotant este atașat de partea inferioară a caroseriei, pentru a absorbi forțele laterale care acționează asupra suspensiei la virare. Regăsită inițial la autovehiculele de curse și de raliuri, această tehnologie a fost îmbunătățită de Opel pentru a reduce zgomotul produs de carosabil, care pătrunde în habitaclu.

 

Vezi brațul Watt pentru puntea spate la modelele


Enlarge

Suspensie față HiPerStrut

Pentru un grad maxim de aderenţă fără rotaţii necontrolate ale volanului provocate de cuplul ridicat la accelerarea bruscă, suspensia faţă a modelului GTC este dotată cu un ansamblu arc-amortizor de înaltă performanţă (prescurtat HiPerStrut), o dotare rezervată în mod normal doar pentru câteva autovehicule sport revoluţionare din această clasă de dimensiuni.

 

Vezi suspensia față HiPerStrut la modelele


Enlarge

Performanțe mai mari, consum mai mic: reducerea dimensiunilor cu motoarele ecoFLEX

Noile motoare supraalimentate ecoFLEX reprezintă o demonstrație extrem de impresionantă a principiilor de reducere a dimensiunilor. Cu comanda supapelor optimizată din punct de vedere al frecării, supape de evacuare umplute cu sodiu, pistoane scurtate și funcție overboost, motoarele cresc performanțele și cuplul, reducând în același timp consumul de carburant și nivelul de emisii.


Enlarge

Tehnologia diesel BiTurbo inteligentă

Motorul 2.0 BiTurbo CDTI care dezvoltă o putere de 143 kW (195 cp) și un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a fi agil, pentru a reacționa rapid și pentru o putere constantă în timpul accelerării. Caracteristica principală a motorului common rail cu 4 cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvențiale, cu două niveluri de supraalimentare. Până în acest moment, această tehnologie era limitată la doar câteva mărci cu prețuri mai ridicate. Însă acum, Opel o pune și la dispoziția clasei compacte.

 

Vezi motorul 2.0 BiTurbo CDTI al modelului


Enlarge

Motoare Turbo ECOTEC® cu injecție directă

Cu o putere de 125 kW (170 cp), un cuplu maxim de 280 Nm și consum redus de carburant, motorul 1.6 Turbo ECOTEC® cu injecție directă și tehnologie de ultimă oră demonstrează faptul că reducerea dimensiunilor nu înseamnă și o reducere a puterii. Fratele său mai mare, motorul 2.0 Turbo ECOTEC® cu injecție directă dezvoltă o putere de 184 kW (250 cp) – de asemenea un reper în clasa sa de cilindree. Pe lângă eficiența extraordinară, ambele motoare excelează în ceea ce privește confortul la conducere extraordinar de rafinat și de silențios.

 

Vezi motorul 1.6 Turbo ECOTEC® cu injecție directă la modelele


Enlarge

1.0 Turbo ECOTEC® cu injecție directă

Nivelul redus al consumului de carburant și al emisiilor se îmbină armonios cu rafinamentul integral și puterea ridicată. Noile motoare 1.0 Turbo ECOTEC® cu 3 cilindri și injecție directă folosesc cele mai bune tehnologii de injecție directă și supraalimentare pentru a le face extrem de eficiente. Condusul economic distractiv cu o putere a motorului de 66 kW (90 cp) sau 85 kW (115 cp) și un nivel de emisii de 99 g de CO2/km plasează modelul ADAM cu mult înaintea concurenței.

 

Vezi motorul 1.6 Turbo ECOTEC® cu injecție directă la modelele


Enlarge

Motoarele diesel Euro 6

Începând cu 1 septembrie 2015, standardul Euro 6 va deveni obligatoriu. Opel deja respectă acest standard. Motorul 1.6 CDTI al modelului Zafira Tourer și motorul 1.6 CDTI al modelului Meriva, ambele cu o putere de 100 kW (136 cp). Un efect pozitiv îl reprezintă furnizarea unei puteri și mai mari, într-un mod ecologic.

 

Vezi noua generație de motoare diesel care respectă standardul Euro 6 la modelele