Opel, Onstar, MyOnStar

CUM SĂ TE BUCURI ÎN CONTINUARE DE ONSTAR.

Dacă nu te abonezi, vei pierde toate beneficiile OnStar1,2. Dar nu te îngrijora: este ușor să comanzi continuarea serviciilor OnStar³ (cu excepția datelor Wi-Fi⁴). Ai la dispoziție 2 opțiuni:


Opțiunea 1: conectează-te la portalul OnStar folosind datele de identificare și mergi la „Pachetele OnStar” pentru a-ți achiziționa pachetul de servicii OnStar pe care îl dorești. Abonează-te acum prin intermediul portalului OnStar! Link către portalul OnStar.
Opțiunea 2: apasă butonul service de culoare albastră din autovehicul pentru a discuta cu un consilier OnStar. Acesta te va ajuta să comanzi continuarea serviciilor OnStar.


Un abonament pe un an are un preț avantajos de numai 425 lei (TVA inclus) pe an⁵.

Opel, OnStar, Wi-Fi

Ai achiziționat deja date și vrei să îți extinzi sau să modifici abonamentul.

CUM SĂ ACHIZIȚIONEZI DATE WI-FI.

Ți-a plăcut perioada de probă Wi-Fi și dorești să achiziționezi un pachet de date?

Opel, OnStar, MyOnStar, Account

ADMINISTREAZĂ-ȚI CONTUL ONSTAR.

Opel, OnStar, MyOnStar, Infotainment

FOLOSEȘTE LA MAXIMUM AUTOVEHICULUL TĂU CONECTAT!

Autovehiculul tău este echipat cu unul dintre sistemele noastre premium de infotainment? Valorifică la maximum experiența ta privind conectivitatea la bord! Află mai multe despre cât de ușor este să beneficiezi la maximum de toate caracteristicile inovative cu ajutorul videoclipurilor noastre explicative făcând clic pe link-ul de mai jos.

Înapoi
  • CUM SE FOLOSEȘTE - NAVI 900 INTELLILINK

  • CUM SE FOLOSEȘTE - NAVI 900 INTELLILINK

  • Opel, OnStar, MyOnStar, How To Videos

    CUM SE FOLOSEȘTE - R 4.0 INTELLILINK

Înainte

CUM TE CONECTEZI LA ONSTAR


Butoane OnStar la bord


Aplicația smartphone


Un singur apel este suficient

Close
Opel OnStar - A direct call

Un singur apel este suficient

 

Apasă butonul Service de culoare albastră din autovehicul sau apelează-ne pentru a discuta cu un consilier OnStar.

 

OnStar este, de asemenea, disponibil în permanență în multe țări europene – și bineînțeles în limba pe care ai selectat-o.¹

 

¹ Pentru a-ți prelua apelul cât mai repede posibil, în situații excepționale este posibil să fii pus mai întâi în legătură cu un consilier vorbitor de limba engleză.

Close
Opel OnStar - The OnStar Buttons in your car

Butoane OnStar la bord

Prin apăsarea unui buton: cele trei butoane situate în autovehiculul reprezintă cheile către serviciile cuprinzătoare OnStar. Astfel, suntem mereu alături de tine, cu excepția cazului în care ai ales să-ţi ascunzi locaţia apăsând butonul negru.

 

Cele trei butoane din cadrul postului de conducere sunt legătura ta directă cu OnStar:

 

● Butonul albastru service te pune rapid în legătură cu un consilier OnStar – poți folosi astfel majoritatea serviciilor OnStar.
● În caz de urgență, apasă butonul roșu SOS. Vei fi transferat imediat către un consilier OnStar, care îți va acorda ajutor cât mai repede cu putință.
● Dacă apeși butonul negru privacy timp de aproximativ cinci secunde, OnStar nu va mai putea stabili locația autovehiculului tău – cu excepția situațiilor de urgență, de exemplu accident sau furtul autovehiculului.

Close
Opel OnStar - Get The Smartphone App

Aplicația smartphone

 

Călătoria ta începe de pe telefonul mobil: descuie autovehiculul și verifică durata de viață a uleiului - chiar înainte sa intri în autovehicul! Aplicația myOpel pentru OnStar ajută chiar și în cazul în care ai uitat unde ți-ai parcat autovehiculul Opel – claxonează și aprinde intermitent luminile de la distanță și autovehiculul îţi va reaminti.

 

Cu aplicația myOpel pentru OnStar¹ poți să:

● Contactezi OnStar de oriunde
● Accesezi informații importante despre autovehicul, cum ar fi presiunea din pneuri
● Închizi sau să deschizi autovehiculul²
● Îți localizezi autovehiculul online
● Activezi luminile și claxonul pentru a-ți găsi rapid autovehiculul
● Trimiți cu ușurință adresele de destinație către sistemul de navigație încorporat Opel³
● Pentru a beneficia de toate serviciile aplicației myOpel pentru OnStar⁴, ți se va crea un cont myOpel în momentul înregistrării

Pentru a utiliza OnStar pe un smartphone, pur și simplu descarcă aplicația myOpel App din Google Play Store. Dacă folosești un iPhone, poți găsi aplicația myOpel în AppStore.

¹ Aplicația myOpel necesită un cont OnStar activ și depinde de acoperirea și disponibilitatea rețelei de telefonie mobilă și a sistemului GPS. Acestea sunt supuse unor termeni și condiții. Serviciile OnStar trebuie activate și depind de acoperirea și disponibilitatea rețelei de telefonie mobilă. După expirarea perioadei de probă gratuite se percep costuri. Pachetele de abonamente OnStar pot să difere de serviciile incluse în pachetul de probă gratuit. Este posibil ca unele funcții să nu fie disponibile pentru anumite game de modele sau niveluri de echipare ori pentru anumite pachete OnStar. Acestea sunt supuse unor termeni și condiții.

² Funcția de blocare/deblocare a ușilor de la distanță nu este disponibilă pentru modelul Meriva. Clic aici pentru mai multe informații.

³ Pentru descărcarea destinațiilor sunt necesare un sistem de navigație Opel integrat și hărți.

⁴ În lipsa unui abonament activ OnStar, nu poți beneficia de serviciile OnStar în aplicația myOpel.

Close

Cum să achiziționezi date wi-fi.

Dacă dorești să beneficiezi în continuare de hotspot-ul Wi-Fi, ai posibilitatea să-ți faci un cont Vodafone și să achiziționezi pachetul „Internet în autovehicul” care ți se potrivește.


Cum?

  • Urcă la bord și pune contactul. Asigură-te că nu conduci în momentul respectiv.
  • Conectează-ți dispozitivul la hotspot-ul Wi-Fi al autovehiculului și deschide un browser.
  • Introdu o adresă URL în browser, cum ar fi http://www.opel.ro
  • Vei fi redirecționat automat către un ecran cu instrucțiuni. Urmează pașii.
  • Creează un cont în portalul „Internet în autovehicul” de la Vodafone
  • Achiziționează un pachet Wi-Fi din portal.
    Oprește și pornește din nou Wi-Fi pentru a conecta dispozitive.
  • Poți continua să te bucuri de beneficiile hotspot-ului rapid și sigur în autovehicul imediat după achiziționarea pachetului de date.


După crearea contului, poți administra și achiziționa pachete de date Wi-Fi rapid și confortabil prin intermediul portalului Vodafone Internet în autovehicul

Vodafone îți oferă pachetul de date care se potrivește cel mai bine nevoilor tale²:

 

„Planul zilnic” de la Vodafone¹: perfect pentru o singură călătorie. 24 de ore sau 15 GB3 de navigație și streaming de mare viteză la prețul de 25 lei.

„Planul lunar” (28 de zile)¹ de la Vodafone: ideal pentru utilizare frecventă. 28 de zile sau 10 GB³ de date pentru 35 lei sau 30 GB de date³ pentru 65 lei.

¹ Te poți bucura de internet în autovehicul în rețeaua Vodafone fără costuri suplimentare atunci când călătorești în anumite țări din Europa. Deține controlul: portalul „Internet în autovehicul” al Vodafone te informează în permanență despre cantitatea de date utilizată.

² Dacă nu ai un cont OnStar activ, nu poți achiziționa pachete Wi-Fi.

³ Pachetul de date se termină fie la expirarea perioadei indicate, fie la atingerea limitei volumului de date, în funcție de limita atinsă prima.

Close

¹ Dacă la finalul perioadei de probă nu achiziționezi un abonament OnStar, nu vei putea să mai folosești serviciile OnStar și nici nu vei mai avea acces la funcțiile OnStar din aplicația myOpel. Chiar și fără un abonament OnStar activ, vei continua să primești timp de încă 4 ani e-mail-ul lunar cu diagnoza autovehiculului, dacă nu ai renunțat la opțiune.
² Serviciile OnStar trebuie activate și depind de acoperirea și disponibilitatea rețelei de telefonie mobilă și a sistemului GPS. După expirarea perioadei de probă gratuite se percep costuri. Pachetele de abonamente OnStar pot să difere de serviciile incluse în pachetul de probă gratuit. Este posibil ca unele funcții să nu fie disponibile pentru anumite game de modele sau niveluri de echipare. Acestea sunt supuse unor termeni și condiții.
³ Dacă autovehiculul tău se află în perioada de valabilitate a serviciului de asistență rutieră Opel și respectă termenii politicii în domeniu, OnStar îți oferă asistență rutieră gratuit. Dacă autovehiculul tău nu se mai află în perioada de valabilitate a serviciului de asistență rutieră Opel sau nu respectă termenii politicii în domeniu, este posibil ca să perceapă costuri pentru serviciile prestate.
⁴ Pentru informații despre perioada de probă pentru Hotspot Wi-Fi consultă secțiunea „Cum pot obține OnStar”.


DOAR PIEȚE ÎN ETAPA 2:

⁵ Prețurile afișate sunt valabile în acest moment și pot fi modificate în viitor.