Opel - Asistenţă rutieră

Căutare dealer

Completează oricare din câmpurile de mai jos:

AFLĂ MAI MULTE DETALII DESPRE ASISTENŢA RUTIERĂ

TE ŢINEM ÎN MIŞCARE.

Ştiai că Asistenţa Rutieră pe care o ai disponibilă gratuit de Producator în primul an de la achiziţia maşinii poate fi acum prelungită în aceleaşi condiţii pentru numai 68 lei cu TVA inclus prin achiziţionarea cardului de Asistenţă Rutieră Opel? Cardul de Asistenţă Rutieră este valabil timp de 12 luni de la data eliberării şi se aplică tuturor modelelor* Opel vândute după anul 2005.

 

Ca proprietar al unui autovehicul Opel şi al unui card de Asistenţă Rutieră, nu trebuie să vă mai temeţi de o posibilă avarie.

Asistenţa Rutieră Opel va rezolva astfel de situaţii şi vă va reda libertatea de mişcare. Trebuie doar să apelaţi numărul de telefon al Asistenţei Opel şi angajaţii noştri, competenţi şi amabili, se vor ocupa de restul problemelor.

Timp de 12 luni de la achiziţionarea cardului de Asistență Rutieră vă vom asigura mobilitatea permanentă, în peste 40 de ţări europene.

Poate nu cunoaşteti toate beneficiile pe care le primiţi la achiziţia cardului de Asistenţă Rutieră pentru numai 15,11 euro cu TVA inclus, de accea vrem să le prezentăm mai jos, într-un mod clar şi concis:

 

1. Asistenţă mobilă

Dacă în eventualitatea unei avarii în care autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus, Centrul de Asistenţă Opel va trimite în locaţia respectivă un vehicul de asistenţă pentru a interveni asupra autovehiculului.

 

2. Remorcare

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, nu mai pornește, iar intervenţia asistenţei mobile specificată la punctul 1 nu dă nici un rezultat, Centrul de Asistenţă Opel va organiza tractarea până la cel mai apropiat Service Opel.

 

3. Închiriere de autovehicule

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, intervenţia asistenţei mobile specificată la punctul 1 nu dă nici un rezultat, iar reparaţiile la Service-ul Opel durează mai mult de 24 ore, Centrul de Asistenţă Opel vă va pune la dispoziţie un autovehicul de schimb in regim rent-a-car. Vă rugăm să reţineţi că, întotdeauna, companiile care închiriază autovehicule solicită o carte de credit sau un depozit bancar ca mod de asigurare a serviciilor prestate şi că pot fi impuse restricţii, în conformitate cu termenii şi condiţiile generale ale închirierii autovehiculului.

 

4. Transport spre sau dinspre casă

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, iar reparaţiile la Service-ul Opel nu se pot finaliza în aceeaşi zi, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. Acest serviciu nu este disponibil în cazul alegerii unui serviciu descris la punctul 3 (Închirierea de autovehicule) sau la punctul 5 (Cazare în regim hotelier).

 

5. Cazare în regim hotelier

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, se află la cel puţin 80 km de domiciliul şoferului iar reparaţiile necesare pentru a îl face utilizabil nu se pot finaliza în maxim 24 ore de la producerea avariei, iar şoferul are nevoie de un loc de cazare pe timpul nopţii, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul cazării într-un hotel de maximum 3 stele cu mic dejun inclus în limita a 4 nopţi.

 

6. Recuperarea/Repatrierea autovehiculului

În cazul în care după reparaţii autovehiculul eligibil urmează a fi recuperat de către şofer, Opel Asistență Rutieră va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. În cazul în care o astfel de călătorie cu trenul depăşeşte 6 ore, va fi acoperit costul unui bilet de avion la clasa economică. Costul călătoriei cu trenul sau avionul va fi decontat pentru o singură persoană, în limita sumei de 613 Euro.

 

Înainte de a apela Centrul Asistenţă Rutieră va recomandam sa aveţi la îndemână următoarele informaţii:

 

  • Numărul de telefon la care puteţi fi apelat
  • Locaţia autovehiculului
  • Cauza sau descrierea cât mai exactă a avariei
  • Numărul de identificare al autovehiculului VIN&şi numărul de înmatriculare
  • Culoarea autovehiculului
  • Data de la care beneficiaţi de programul “Opel Asistență Rutieră”.
  • Cardul de Asistenţă Rutiera şi carnetul de service

 

În eventualitatea unei avarii şi imobilizări a autovehiculului dumneavoastră, trebuie să apelaţi întotdeauna Centrul de Asistenţă Opel la urmatorul numar de telefon +40 (21) 317 4690

 

Dacă aveţi întrebări sau nelămuriri contactaţi cel mai apropiat reprezentant Opel şi el vă va da detalii suplimentare.

 

 

*Autovehiculele închiriate, autovehiculele Scoală, cele utilizate în scop comercial şi taxiurile, pot beneficia doar de serviciile „Asistenţă mobilă” şi „Tractare”.