Înapoi
  • CONTACT ȘI ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Nu ai găsit răspuns la întrebările tale în secțiunea de Întrebări frecvente? Ai nevoie de asistență sau cauți informații suplimentare? Nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră de asistență va fi gata să te ajute în permanență.

     

    Numar de telefon:

    Linie de asistență telefonică

    021-527-5757

     

    Adresa de email:

    info@opel.ro

Înainte

ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE OPEL ONSTAR

Secțiunea Întrebări frecvente


Generalități

Când vor fi disponibile autovehiculele echipate cu OnStar?

OnStar va fi disponibil pe autovehiculele an model 2016 în 13 țări europene importante (Austria, Belgia, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Polonia, Portugalia, Spania, Elveția, Marea Britanie)

Care vor fi autovehiculele echipate cu OnStar?

OnStar va fi disponibil pentru toată gama noastră de autoturisme, de la Karl/Viva până la Insignia

Cum pot obține OnStar?

OnStar va fi disponibil standard pentru nivelurile de echipare Sport, Cosmo și OPC și opțional pentru celelalte. Te rugăm să consulți configuratorul de autovehicule pentru informații concrete privind disponibilitatea. La achiziționarea noului tău autovehicul Opel/Vauxhall, dealerul îți va explica cum poți obține OnStar și activa serviciile online.

Cum pot începe să utilizez OnStar?

Atunci când achiziționezi un autovehicul echipat cu OnStar, trebuie să te înregistrezi și să activezi OnStar.  Vei primi un e-mail de la Opel - nu trebuie decât să faci clic pe link pentru a finaliza procesul de activare. Dacă ai achiziționat un autovehicul rulat echipat cu OnStar, nu trebuie decât să apeși butonul Service pentru a discuta cu un consilier OnStar și a-ți activa contul OnStar.  Pentru orice întrebări, apasă butonul Service pentru a discuta cu un consilier OnStar.

Cum îmi accesez contul OnStar?

De îndată ce ți-ai creat contul OnStar, vei putea să îl accesezi prin intermediul myOpel/myVauxhall.

Toate serviciile sunt disponibile în toate autovehiculele?

Pot exista unele servicii indisponibile pentru anumite mașini, verifică "specificități mașini" pentru mai multe detalii.

Pot avea OnStar în autovehiculul pe care îl dețin în prezent?

OnStar este disponibil exclusiv cu cele mai noi modele Opel/Vauxhall și poate fi comandat pentru majoritatea autovehiculelor an model 2016. OnStar nu poate fi montat în autovehiculele existente.

Pot procura OnStar pentru alte mărci de autovehicule?

OnStar este un serviciu unic disponibil exclusiv pentru autovehiculele Opel / Vauxhall

Cum pot să mă dezabonez?

Poți renunța în orice moment la serviciile OnStar, deși noi sperăm că nu vei dori acest lucru. Poți să-ți accesezi contul OnStar online și să te dezabonezi acolo sau poți să apeși butonul Service din autovehicul și să discuți cu un consilier care te va ajuta.

OnStar funcționează când lucrez în străinătate?

Da, serviciile OnStar sunt disponibile în toată Europa. Conexiunea Wi-Fi poate să varieze de la o țară la alta. Te rugăm să consulți lista țărilor din secțiunea [xxx] care arată unde sunt disponibile serviciile și roaming-ul de date.

Societatea mea de asigurări primește datele?

Nu, societatea de asigurări nu va primi niciun fel de informații. De fapt, datele tale nu vor fi puse la dispoziția niciunui terț, decât dacă ne soliciți să facem acest lucru.

În ce limbi vor comunica consultanții OnStar?

La momentul lansării, OnStar va fi disponibil în 8 limbi: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, olandeză, poloneză și portugheză.

Cum selectez limba dorită?

OnStar va fi configurat în limba pe care o alegi în momentul înscrierii. Poți modifica în orice moment limba în sistemul de infotainment, ceea ce va atrage modificarea limbii în care OnStar comunică cu tine.

Pot testa OnStar gratuit?

Da, pentru fiecare nouă mașină achiziționată cu OnStar, va exista o perioadă gratuită de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar.
De asemenea, separat, va fi disponibilă si o perioadă gratuită de probă pentru Hotspot Wi-Fi. Detalii pot fi găsite în secțiunea "get OnStar" de pe site.

Când conduc în altă țara, OnStar mă va taxa cu un cost suplimentar la apelarea unui consultant OnStar?

Dacă te afli în mașină, nu vei fi taxat pentru contactarea unui consultant prin sistemul OnStar.

Când incepe perioada gratuită de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar?

Perioada de probă de 12 luni (fără pachetul de date Wi-Fi) începe la data livrării mașinii, în aceiași zi cu data de început de garanție.


Listă de prețuri

Trebuie să plătesc serviciile OnStar?

Când cumperio mașină cu OnStar, va trebui să te înregistrezi pentru serviciile OnStar și atunci vei activa perioada gratuită de probă de 12 luni (pachetul de date Wi-Fi este separat). După perioada gratuită de probă , va trebui să achiziționezi serviciile OnStar. Vezi "după perioada de probă" pentru mai multe detalii.

Pot testa OnStar gratuit?

Da, pentru fiecare nouă mașină achiziționată cu OnStar, va exista o perioadă gratuită de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar.
De asemenea, separat, va fi disponibilă si o perioadă gratuită de probă pentru Hotspot Wi-Fi. Detalii pot fi găsite în secțiunea "get OnStar" de pe site.

Când incepe perioada gratuită de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar?

Perioada de probă de 12 luni (fără pachetul de date Wi-Fi) începe la data livrării mașinii, în aceiași zi cu data de început de garanție.

Ce preț va avea OnStar la finalul primelor 12 luni?

După perioada de probă de un an, un pachet anual de servicii OnStar (care nu include și pachetul de date Wi-Fi) va costa €xx/an. Prețul este preliminar și se poate modifica.”
Pachetele de date Wi-Fi sunt extra, prețurile vor fi anunțate ulterior.

Care este prețul unui apel efectuat către OnStar din autovehicul?

Poți contacta OnStar ori de câte ori dorești, nu se percep costuri suplimentare pentru apelurile pe care le efectuezi.

Atunci când conduc într-o altă țară OnStar îmi va percepe costuri suplimentare când apelez un consilier OnStar?

Nu ți se vor percepe costuri pentru apelurile efectuate către un consilier prin intermediul sistemului OnStar atunci când te afli în autovehicul.


Urgență

Ce se întâmplă dacă apăs din greșeală pe butonul SOS de culoare roșie?

Se poate întâmpla uneori, dar nu este nicio problemă. După ce vei fi conectat/ă la un consilier, vom verifica dacă te mai putem ajuta și în altă privință.

Ce se întâmplă dacă amun accident unde există semnal slab sau deloc?

Antena mare plasată pe plafon care vine odată cu OnStar, asigură un semnal mai puternic prin comparație cu telefonul mobil, chiar dacă ești într-o zonă cu semnal slab. Însă, în zonele unde nu există semnal deloc servicile OnStar pot să nu fie disponibile.

Îmi pot folosi propriul furnizor de asistență rutieră prin intermediul OnStar?

Cu OnStar, oferim clienților noștri acces la servicii de asistență rutieră de urgență de primă clasă, Opel Roadside. Suntem în măsură să le furnizăm dtae legate de vhicul și în anumite ciscumstanțe cu locația ta. Pentru moment nu suntem în măsură să oferim aceleași servicii și pentru alți provideri de asistență rutieră.

În ce situații de urgență mă poate ajuta OnStar?

Cu OnStar, le oferim clienților noștri acces la un serviciu de asistență rutieră de primă clasă, Opel Roadside. Le putem pune la dispoziție detalii privind autovehiculul și, în unele situații, locația în care se află. Nu putem oferi acest serviciu prin intermediul altor furnizori de servicii de asistență rutieră.

În ce situații de urgență mă poate ajuta OnStar?

OnStar te poate ajuta în toate situațiile de urgență care pot să apară când conduci. Fie că ai un accident, o urgență medicală la bordul autovehiculului sau observi un accident pe șosea și vrei să anunți serviciile de intervenție în caz de urgență. Nu trebuie decât să apeși butonul SOS de culoare roșie și te vom ajuta.

OnStar este disponibil numai în cazuri de urgență?

Nu, OnStar oferă mai multe servicii decât ajutor în situații de urgență. Puteți contacta OnStar cu ajutorul butonului albastru de servicii din mașină sau prin aplicația myOpel. Dacă ai nevoie de adresa unui nou restaurant, vrei să verfici de ce s-a aprins un martor pe bord, sau ai utat să încui mașina, putem să te ajutăm 24/7, 365 zile pe an.

OnStar va funcționa în permanență?

Serviciile OnStar se bazează pe rețele de comunicații și sisteme de poziționare prin satelit. Antena mare situată pe plafon care vine odată cu OnStar, oferă un semnal maiputernic comparativ cu telefonul mobil, ceea ce ajută OnStar să fie mai bine conectat cu tine și masina ta, chiar dacă ești într-o zonă cu semnal slab, dar, pot exista zone izolate în care serviciile OnStar să nu aibe semnal ceea ce va împiedica funcționarea lor.


Wi-Fi

Cum pot să conectez un dispozitiv Wi-Fi la hotspot-ul Wi-Fi?

Este foarte ușor, ca și atunci când te conectezi la orice rețea Wi-Fi.
Mai întâi apasă butonul privacy , selectează setări Wi-Fi pe ecranul sistemului infotainment și vei vedea numele și parola hotspotului  Wi-Fi
Caută rețele Wi-Fi pe dispozitivul mobil și selectează hotspotul mașinii. Introdu parola atunci când este cerută. Poți accesa setările Wi-Fi țn mașină sau din aplicatie.

Am deja un abonament 3G/4G pe mobilul meu. De ce trebuie să plătesc încă unul?

Conexiunea Wi-Fi OnStar asigură un semnal mai puternic decât cel al telefonului mobil, datorită antenei mari de acoperiș și vei beneficia de o experiență superioară. Totodată, poți conecta până la 7 dispozitive mobile în autovehicul, astfel că și pasagerii tăi pot folosi hotspot-ul.

Dar roaming-ul de date (UE)?

Nu există costuri adiționale pentru roaming de date. Verifică lista de țări în secțiunea " get OnStar" ce arată unde sunt disponibile serviciile și datele OnStar.

Pot să dezactivez hotspot-ul Wi-Fi din autovehicul?

Da, dacă vrei.Poți opri hotspot Wi-Fi contactând un consultant OnStar, prin aplicația myOpel sau din contul tău OnStar.

Următoarele întrebări și răspunsuri sunt pentru utilizarea suplimentară în piețele OnStar, care lansează Wi-Fi extra numai pentru serviciile OnStar deja disponibile!

Tocmai am comandat un Opel nou. Voi beneficia de Wi-Fi?

Da. Când Wi-Fi este disponibil la tine în țară, când activezi OnStar în noul tău Opel, poți alege să activezi și Wi-Fi. Te rugăm să apeși aici pentru mai multe informații (ține cont că acesta este un link spre secția „Ia-ți OnStar”).

Am deja OnStar activat în mașina mea, cum pot să primesc Wi-Fi?

Când Wi-Fi este disponibil, accesează contul tău myOpel/OnStar. Mergi la pagina de pachete și apasă pe Activează pachet. Vei fi rugat să oferi cateva informații adiționale și să accepți termenii si condițiile operatorului de telefonie mobilă care furnizează pachetul de date. Wi-Fi este dispobil în mașina ta pentru pâna la7 dispozitive.

Am OnStar în mașină, dar nu l-am activat. Cum beneficiez de Wi-Fi?

După 15 septembrie, apasă butonul Blue service din mașină și discută cu un consultant OnStar. Consultantul îți va explica procesul de activare și îți va trimite pe e-mail o invitație pentru a începe procesul.

Nu am OnStar activat, dar vreau Wi-Fi. Pot beneficia doar de Wi-Fi?

Va trebui să activezi OnStar pentru a beneficia gratuit de Wi-|Fi. Poți alege ce serviciu OnStar dorești să folosești.


Aplicație pentru smartphone

Pentru ce dispozitive mobile este disponibilă aplicația myOpel?

Aplicația myOpel va fi disponibilă pentru dispozitive mobile cu Android și iOS.

Cum pot descărca și instala aplicația myOpel?

Aplicația myOpel este disponibilă în Google Play Store și Apple AppStore. Aplicașia va fi disponibilă la finalul verii.


Asistență pentru autovehicule furate

Cine poate să activeze blocarea contactului?

De îndată ce a fost raportat furtul autovehiculului, consilierul OnStar poate să activeze blocarea contactului.


Diagnoză

Observ o lumină de avertizare la bordul autovehiculului meu. Mă poate ajuta OnStar să înțeleg ce înseamnă și să mă sfătuiască privind acțiunile corespunzătoare?

Da. Poți apăsa în orice moment butonul Service și un consilier OnStar poate efectua o diagnoză amănunțită a principalelor sisteme ale autovehiculului, chiar și în timp ce conduci.


Descărcarea destinațiilor

Autovehiculul meu Opel nu este echipat cu un sistem de navigație original, pot folosi în continuare funcția de descărcare a destinațiilor oferită de OnStar?

Nu. Funcția de descărcare a destinațiilor necesită un sistem de navigație instalat din fabrică.

Cum funcționează?

Apasă butonul Service și solicită punctul de interes sau adresa dorită. Consilierul trimite adresa către sistemul de navigație instalat din fabrică. După ce consilierul încheie apelul, adresa este vizibilă pe sistemul de navigație. Selectează adresa, iar sistemul de navigație îți arată traseul.


Protecția datelor cu caracter personal

Care sunt datele (cu caracter personal) puse la dispoziția OnStar și în ce scop?

OnStar va colecta date cu caracter personal exclusiv pentru a te identifica sau a comunica cu tine în legătură cu serviciile la care ești abonat.

Pot împiedica OnStar să îmi folosească datele?

OnStar nu va pune datele tale cu caracter personal la dispoziția unor terțe părți fără acordul tău.

Dar faptul că OnStar mă monitorizează și îmi cunoaște locația?

OnStar nu te monitorizează. Tu decizi când OnStar îți folosește locația, butonul Privacy îți permite să îți ascunzi locația în orice moment. Dacă te răzgândești, poți apăsa din nou butonul Privacy ca să-ți dezvălui locația pentru serviciile OnStar. Această comandă este anulată numai în cazuri de urgență, pentru a-ți proteja viața.

Ce date sunt colectate?

OnStar colectează numai datele pe care ni le furnizezi pentru a-ți pune la dispoziție serviciile OnStar la care te-ai abonat. Informații despre client - cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail, informații de securitate precum codul de identificare, contactele în caz de urgență (în cazul în care dorești să contactăm o persoană apropiată dacă te afli într-o situație de urgență)
Date despre autovehicul - cum ar fi contorul de parcurs, kilometrajul, presiunea în pneuri, durata de viață a uleiului, nivelul carburantului, diagnoza,
Locația autovehiculului - pentru a furniza funcția de descărcare a destinațiilor, asistența pentru autovehicule furate și serviciile de urgență.

Pot să decid ce date sunt colectate?

Da, poți. În momentul înregistrării te rugăm să ne pui la dispoziție câteva informații de bază, pentru a putea furniza în mod legal serviciile OnStar. Poți dori să ne oferi și alte informații, de exemplu, date de contact în caz de urgență, la momentul înregistrării sau mai târziu.

Cum știu care sunt datele pe care le colectează OnStar?

Atunci când te înregistrezi pentru OnStar îți explicăm în mod detaliat ce date sunt colectate și în ce scop.

Cum vor fi folosite aceste date?

Datele pe care le colectează OnStar vor fi folosite exclusiv pentru a-ți furniza serviciile la care te-ai abonat. Nu vom pune niciodată datele tale la dispoziția unei terțe părți fără acordul tău.

Datele sunt transferate către alte țări?

Toate datele aferente serviciilor OnStar vor fi stocate pe serverele noastre din Germania și vor rămâne în Europa. Este posibil ca unele date generale ale clienților să fie transferate prin serverele din Statele Unite, de exemplu pentru emiterea facturilor și efectuarea plăților. Pentru detalii consultă Declarația noastră de confidențialitate.


După perioada de probă

Cum achiziționez servicii și date după perioada de probă?  

Mergi la secțiunea „După perioada de probă” pentru mai multe informații.