Înapoi
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Înainte

CONTACT.

Nu ai găsit răspuns la întrebările tale în secțiunea de Întrebări frecvente? Ai nevoie de asistență sau cauți informații suplimentare? Nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră de asistență va fi gata să te ajute.

Contactează-ne telefonic!

Linie de asistență telefonică

021-527-5757

Trimite un e-mail

info@opel.ro

ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE OPEL ONSTAR.

GENERALITĂȚI

Generalități

Care sunt autovehiculele echipate cu OnStar?

OnStar este disponibil pentru toată gama noastră de autoturisme, de la Karl/Viva până la Insignia.

Cum pot obține OnStar?

OnStar va fi disponibil standard pentru nivelurile de echipare Sport, Innovation și OPC și opțional pentru celelalte. Te rugăm să consulți configuratorul de autovehicule pentru informații concrete privind disponibilitatea. La achiziționarea noului tău autovehicul Opel, dealerul îți va explica cum poți obține OnStar și cum poți activa serviciile online.

Cum pot începe să utilizez OnStar?

Atunci când achiziționezi un autovehicul echipat cu OnStar, trebuie să te înregistrezi și să activezi OnStar. Vei primi un e-mail de la Opel - nu trebuie decât să faci clic pe link pentru a finaliza procesul de activare. Dacă ai achiziționat un autovehicul rulat echipat cu OnStar, nu trebuie decât să apeși butonul service pentru a discuta cu un consilier OnStar și a-ți activa contul OnStar. Pentru orice întrebări, apasă butonul service pentru a discuta cu un consilier OnStar.

Cum îmi accesez contul OnStar?

De îndată ce ți-ai creat contul OnStar, vei putea să îl accesezi prin intermediul myOpel.
Toate serviciile sunt disponibile în toate autovehiculele?

Unele servicii nu sunt disponibile în anumite autovehicule, te rugăm să consulți specificațiile gamei de modele pentru mai multe detalii.

Pot avea OnStar în autovehiculul pe care îl dețin în prezent?

OnStar este disponibil exclusiv cu cele mai noi modele Opel/Vauxhall. OnStar nu poate fi montat în autovehiculele existente.

Pot procura OnStar pentru alte mărci de autovehicule?

OnStar este un serviciu unic disponibil exclusiv pentru autovehiculele Opel/Vauxhall.

Cum pot să mă dezabonez?

Poți renunța în orice moment la serviciile OnStar, deși noi sperăm că nu vei dori acest lucru. Poți să-ți accesezi contul OnStar online și să te dezabonezi acolo sau poți să apeși butonul service din autovehicul și să discuți cu un consilier care te va ajuta.
OnStar funcționează când lucrez în străinătate?

Da, serviciile OnStar sunt disponibile în toată Europa. Conexiunea Wi-Fi poate să varieze de la o țară la alta. Te rugăm să consulți lista țărilor din secțiunea „Obține OnStar” care arată unde sunt disponibile serviciile și roaming-ul de date.

Societatea mea de asigurări primește datele?

Nu, societatea de asigurări nu va primi niciun fel de informații. De fapt, datele tale nu vor fi puse la dispoziția niciunui terț, decât dacă ne soliciți să facem acest lucru.

În ce limbi va fi disponibil OnStar?

OnStar este disponibil în 8 limbi: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, olandeză, poloneză și portugheză.
Începând cu august 2016, este disponibil și în următoarele limbi: bulgară, cehă, daneză, finlandeză, greacă, maghiară, norvegiană, română, rusă, slovacă, slovenă și suedeză. Pentru a-ți prelua apelul cât mai repede posibil, în situații excepționale este posibil să fii pus mai întâi în legătură cu un consilier vorbitor de limba engleză.

Cum selectez limba dorită?

Contul tău OnStar va fi configurat în limba pe care o alegi în momentul înscrierii. Poți schimba în orice moment limba selectată în contul tău din pagina „profilul meu”.
Poți modifica în orice moment limba în sistemul de infotainment, ceea ce va atrage modificarea limbii în care consilierul tău OnStar vorbește cu tine (vezi limbile în răspunsul de la întrebarea anterioară). Dacă este selectată o altă limbă, vei fi conectat la un consilier care vorbește limba engleză.

Pot testa OnStar gratuit?

Da, la fiecare autovehicul nou achiziționat cu OnStar este oferită o perioadă de probă gratuită de 12 luni a serviciilor OnStar.
De asemenea, va exista separat o perioadă de probă gratuită a hotspot-ului Wi-Fi. Detaliile se găsesc în secțiunea „Obține OnStar” a site-ului.

Atunci când conduc într-o altă țară OnStar îmi va percepe costuri suplimentare când apelez un consilier OnStar?

Nu ți se vor percepe costuri pentru apelurile efectuate către un consilier prin intermediul sistemului OnStar atunci când te afli în autovehicul.

Când începe perioada de probă de 12 luni pentru serviciile OnStar?

Perioada ta de probă gratuită de 12 luni începe (excluzând pachetul de date Wi-Fi) cu prima înmatriculare sau livrare de la dealerul Opel, oricare dintre variante este prima, independent de data de activare de către client.

Listă de prețuri

Trebuie să plătesc serviciile OnStar?

Când achiziționezi un autovehicul echipat cu OnStar, trebuie mai întâi să te înregistrezi pentru a primi serviciile OnStar și apoi va trebui să îți activezi perioada de probă gratuită de 12 luni (excluzând pachetul de date Wi-Fi). La expirarea perioadei de probă, trebuie să te abonezi la OnStar. Pentru mai multe detalii, consultă „MyOnStar”.

Pot testa OnStar gratuit?

Da, la fiecare autovehicul nou achiziționat cu OnStar este oferită o perioadă de probă gratuită de 12 luni (excluzând Hotspot Wi-Fi).

Când începe perioada de probă de 12 luni?

Perioada ta de probă gratuită de 12 luni începe (excluzând pachetul de date Wi-Fi) cu prima înmatriculare sau livrare de la dealerul Opel, oricare dintre variante este prima, independent de data de activare de către client.

Ce preț va avea OnStar la finalul primelor 12 luni?

După perioada de probă de un an, abonamentul anual la serviciile OnStar va costa xx €/an (pachetul de date Wi-Fi nu este inclus).
Piețele Wi-Fi din acest moment: prețul pachetelor de date Wi-Fi poate fi găsit în secțiunea „MyOnStar”.
Piețele Wi-Fi viitoare: pachetele de date Wi-Fi vor fi taxate separat, prețul acestora urmând să fie anunțat ulterior.

Care este prețul unui apel efectuat către OnStar din autovehicul?

Poți contacta OnStar ori de câte ori dorești, nu se percep costuri suplimentare pentru apelurile pe care le efectuezi.
Atunci când conduc într-o altă țară OnStar îmi va percepe costuri suplimentare când apelez un consilier OnStar?

Nu ți se vor percepe costuri pentru apelurile efectuate către un consilier prin intermediul sistemului OnStar atunci când te afli în autovehicul.

După perioada de probă

Cum cumpăr servicii și pachete de date după expirarea perioadei de probă gratuite?

Pentru mai multe informații, vezi secțiunea „MyOnStar”.

Protecția datelor cu caracter personal

Care sunt datele (cu caracter personal) puse la dispoziția OnStar și în ce scop?

OnStar va colecta date cu caracter personal exclusiv pentru a te identifica sau a-ți trimite e-mail-uri în legătură cu serviciile la care ești abonat.

Pot împiedica OnStar să îmi folosească datele personale?

OnStar nu va pune datele tale cu caracter personal la dispoziția unor terțe părți fără acordul tău.

Dar faptul că OnStar mă monitorizează și îmi cunoaște locația?

OnStar nu te monitorizează. Tu decizi când OnStar îți folosește locația, butonul privacy îți permite să îți ascunzi locația în orice moment. Dacă te răzgândești, poți apăsa din nou butonul privacy ca să-ți dezvălui locația pentru serviciile OnStar. Această comandă este anulată numai în cazul unei urgențe, pentru a-ți proteja viața.

Ce date sunt colectate?

OnStar colectează doar datele cu caracter personal pe care ni le oferi direct sau prin intermediul serviciilor OnStar. Informații despre client - cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail, informații de securitate precum codul de identificare, contactele în caz de urgență (în cazul în care dorești să contactăm o persoană apropiată dacă te afli într-o situație de urgență).
Date despre autovehicul - cum ar fi contorul de parcurs, kilometrajul, presiunea în pneuri, durata de viață a uleiului, nivelul carburantului, diagnoza,
Locația autovehiculului - pentru a furniza funcția de descărcare a destinațiilor, asistența pentru autovehicule furate și serviciile de urgență.

Pot să decid ce date sunt colectate?

Da, poți. În momentul înregistrării te rugăm să ne pui la dispoziție câteva informații de bază, pentru a putea furniza în mod legal serviciile OnStar. Poți dori să ne oferi și alte informații, de exemplu, date de contact în caz de urgență, la momentul înregistrării sau mai târziu.

Cum știu care sunt datele pe care le colectează OnStar?

Atunci când te înregistrezi pentru OnStar îți explicăm în mod detaliat ce date vor fi colectate și în ce scop.

Cum vor fi folosite aceste date?

Datele pe care le colectează OnStar vor fi folosite exclusiv pentru a-ți furniza serviciile la care te-ai abonat. Nu vom pune niciodată datele tale cu caracter personal la dispoziția unor terțe părți fără acordul tău.

Datele sunt transferate către alte țări?

Toate datele aferente serviciilor OnStar vor fi stocate pe serverele noastre din Germania și vor rămâne în Europa. Este posibil ca unele date generale ale clienților să fie transferate prin serverele din Statele Unite, de exemplu pentru emiterea facturilor și efectuarea plăților. Pentru detalii consultă Declarația noastră de confidențialitate.

SIGURANȚĂ

Urgență

Ce se întâmplă dacă apăs din greșeală pe butonul SOS de culoare roșie?
Se poate întâmpla uneori, dar nu este nicio problemă. După ce vei fi conectat/ă la un consilier, vom verifica dacă te mai putem ajuta și în altă privință.

Ce se întâmplă dacă am un accident într-o zonă cu semnal slab sau fără acoperire pentru telefonie mobilă?

Antena de acoperiș mai mare disponibilă cu OnStar asigură un semnal mai puternic decât cel al telefonului tău mobil, chiar dacă te afli într-o zonă cu recepție slabă. Cu toate acestea, este posibil ca serviciile OnStar să nu fie disponibile în zone fără recepție.

Îmi pot folosi propriul furnizor de asistență rutieră prin intermediul OnStar?

Cu OnStar, le oferim clienților noștri acces la un serviciu de asistență rutieră de primă clasă, Opel Roadside. Le putem pune la dispoziție detalii privind autovehiculul și, în unele situații, locația în care se află. În prezent nu putem oferi un serviciu similar cu alți furnizori de servicii de asistență rutieră.

Cum funcționează serviciul de asistență rutieră?

OnStar oferă serviciul de asistență rutieră.
Dacă autovehiculul tău se află în perioada de valabilitate a Serviciului de asistență rutieră Opel și îndeplinește termenii acestuia, va fi trimisă o echipă de intervenție la locul în care te afli. Dacă ești în afara acoperirii Serviciului de asistență rutieră Opel, serviciul poate fi disponibil contra cost.

Care sunt situațiile de urgență în care mă poate ajuta OnStar?

OnStar te poate ajuta în orice situație de urgență care poate să apară când conduci. Fie că ai un accident, o urgență medicală sau observi un accident pe șosea și vrei să anunți serviciile de intervenție în caz de urgență, nu trebuie decât să apeși butonul SOS roșu și te putem ajuta.
OnStar este disponibil numai în cazuri de urgență?

Nu, OnStar poate oferi multe funcții suplimentare care pot fi utile chiar dacă nu ai o situație de urgență. Poți contacta OnStar prin intermediul butonului service de culoare albastră de la bord sau al aplicației myOpel/MyVauxall. Dacă ai nevoie de adresa unui restaurant nou, dorești să verifici semnificația avertizării luminoase din autovehicul sau dacă ai uitat să încui autovehiculul, suntem la dispoziția ta non-stop.

OnStar va funcționa în permanență?

Serviciile OnStar se bazează pe rețele de comunicare wireless și sisteme de poziționare prin satelit. Antena de acoperiș mai mare disponibilă cu OnStar asigură un semnal mai puternic față de cel al telefonului mobil, ceea ce ajută OnStar să aibă o mai bună conexiune cu tine și cu autovehiculul tău, chiar dacă te afli într-o zonă cu recepție slabă. În cazuri excepționale pot exista zone îndepărtate unde semnalul serviciilor OnStar poate să lipsească, ceea ce va împiedica funcționarea.

Asistență în caz de furt al autovehiculului

Cine poate să activeze blocarea contactului?

De îndată ce a fost raportat furtul autovehiculului, consilierul OnStar poate să activeze blocarea contactului.

CONECTIVITATE

Wi-Fi

Cum pot să conectez un dispozitiv Wi-Fi la hotspot-ul Wi-Fi?

Este foarte simplu și poți realiza conexiunea ca la orice altă rețea Wi-Fi.
Apasă prima dată butonul privacy, apoi selectează setările Wi-Fi de pe ecranul sistemului de infotainment și vei găsi numele și parola hotspot-ului Wi-Fi.
Inițiază pe dispozitivul tău mobil o căutare a rețelelor Wi-Fi disponibile și selectează hotspot-ul autovehiculului tău atunci când apare în listă. Introdu parola atunci când este solicitată. Poți accesa setările Wi-Fi din autovehicul sau prin intermediul aplicației.
Am deja un abonament 3G/4G pe mobilul meu. De ce trebuie să plătesc încă unul?

Conexiunea Wi-Fi OnStar oferă un semnal mai puternic decât cel al telefonului mobil datorită antenei mari de pe acoperișul autovehiculului. Nu numai că experiența ta va fi mai plăcută, dar vei putea conecta până la 7 dispozitive mobile în autovehicul, astfel încât și pasagerii vor avea acces la hotspot.

Dar roaming-ul de date (UE)?

Nu se percep costuri suplimentare pentru roaming-ul de date. Te rugăm să consulți lista țărilor în secțiunea „Obține OnStar” care arată unde sunt disponibile serviciile și datele OnStar.

Pot să dezactivez hotspot-ul Wi-Fi din autovehicul?

Următoarele Întrebări și răspunsuri se referă la utilizarea suplimentară pe piețele OnStar unde se oferă și Wi-Fi pe lângă serviciile OnStar disponibile!

Tocmai am comandat un Opel nou, primesc Wi-Fi?

Da. Când Wi-Fi este disponibil în țara ta, la activarea OnStar în noul tău Opel, poți alege să activezi și Wi-Fi. Fă clic aici pentru mai multe informații (ține cont că este un link către secțiunea „Obține OnStar”).

Am activat deja OnStar în autovehiculul meu, cum obțin Wi-Fi?

Când este disponibil Wi-Fi, conectează-te la contul tău myOpel/OnStar. Mergi în pagina de pachete și fă clic pe Activare pachete. Ți se vor solicita câteva informații suplimentare și să accepți termenii și condițiile operatorului de telefonie mobilă care oferă pachetele de date. După aceasta, vei avea disponibil în autovehicul Wi-Fi disponibil pentru până la 7 dispozitive.

Am deja OnStar în autovehiculul meu, dar nu l-am activat, cum obțin Wi-Fi?

Da. Când Wi-Fi este disponibil în țara ta, la activarea OnStar în noul tău Opel, poți alege să activezi și Wi-Fi. Fă clic aici pentru mai multe informații (ține cont că este un link către secțiunea „Obține OnStar”).

Am activat deja OnStar în autovehiculul meu, cum obțin Wi-Fi?

Când este disponibil Wi-Fi, conectează-te la contul tău myOpel/OnStar. Mergi în pagina de pachete și fă clic pe Activare pachete. Ți se vor solicita câteva informații suplimentare și să accepți termenii și condițiile operatorului de telefonie mobilă care oferă pachetele de date. După aceasta, vei avea disponibil în autovehicul Wi-Fi disponibil pentru până la 7 dispozitive.

Aplicația smartphone

Care sunt dispozitivele mobile pentru care este disponibilă aplicația myOpel/MyVauxhall?

Aplicația myOpel este disponibilă pentru dispozitivele mobile cu sisteme de operare Android și iOS.

Cum pot să descarc și să instalez aplicația myOpel/myVauxall?

Aplicația myOpel/ My Vauxhall este disponibilă și poate fi descărcată din Google Play Store și Apple AppStore.

ASISTENT PERSONAL

Rezervare la hotel

Care sunt condițiile pentru utilizarea serviciului?
Utilizatorul trebuie să aibă peste 18 ani și să dețină un card de credit.

Consilierul poate face rezervare la orice hotel?
Consilierul poate face rezervare la orice hotel din baza de date booking.com. Nu se pot face rezervări în alte părți, dar consilierul poate descărca o destinație dacă îi solicitați acest lucru.

Consilierul poate utiliza datele cardului de credit din contul meu OnStar?
Nu, datele cardului de credit trebuie transmise înainte de a se efectua rezervarea.

Consilierul îmi poate anula rezervarea?
Da, consilierul poate anula rezervarea. Consilierul te va informa ulterior dacă au fost percepute taxe pentru anulare.

Cum obțin confirmarea rezervării sau anulării?
Consilierul îți va trimite un e-mail de confirmare din partea booking.com. De asemenea, în cazul anulării vei primi un e-mail și din partea OnStar. La cerere, consilierul poate trimite adresa hotelului către sistemul de navigație integrat al autovehiculului.

Găsire loc de parcare

Care sunt locurile de parcare oferite de serviciu?
Serviciul oferă locuri de parcare în parcări acoperite sau stradale, dacă acestea sunt disponibile. În general, serviciul poate oferi informații despre spațiile de parcare disponibile în baza de date Parkopedia.

Consilierul poate rezerva și un loc de parcare pentru mine?
Nu, consilierul poate doar să caute locuri de parcare disponibile și să ofere informații referitoare la preț, programul de funcționare și locurile libere disponibile. La cerere, consilierul poate trimite adresa către sistemul de navigație integrat al autovehiculului.

Care este diferența dintre noul serviciu de parcare și cel deja existent prin intermediul căutării POI?
Consilierul tău folosește noul serviciu Parkopedia. Această bază de date oferă informații suplimentare, cum ar fi prețurile, programul de funcționare, facilități speciale sau, dacă este disponibil, numărul de locuri de parcare.

Diagnoză

Observ o lumină de avertizare la bordul autovehiculului meu. Mă poate ajuta OnStar să înțeleg ce înseamnă și să mă sfătuiască privind acțiunile corespunzătoare?

Da. Poți apăsa în orice moment butonul Service și un consilier OnStar poate efectua o diagnoză amănunțită a principalelor sisteme ale autovehiculului, chiar și în timp ce conduci.

Descărcarea destinațiilor

Autovehiculul meu Opel nu este echipat cu un sistem de navigație original, pot folosi în continuare funcția de descărcare a destinațiilor oferită de OnStar?

Nu. Pentru funcția de descărcare a destinațiilor sunt necesare un sistem de navigație instalat din fabrică și hărți relevante.

Cum funcționează?

Apasă butonul service și solicită POI sau adresa dorită. Consilierul trimite adresa către sistemul de navigație instalat din fabrică. După ce consilierul încheie apelul, adresa este vizibilă pe sistemul de navigație. Selectează adresa, iar sistemul de navigație îți arată traseul