Rămânem la dispoziția ta!
În acest context dificil, Service-ul Opel face tot posibilul pentru a efectua întreținerea și repararea vehiculelor comerciale ușoare și a mașinilor de pasageri, are grijă de clienți și acordă asistență acestora în caz de avarie. Dorim să contribuim la mobilitatea serviciilor publice, precum și la mobilitatea clienților noștri care au nevoie de mașină pentru deplasările lor esențiale.
Prima noastră prioritate este să protejăm sănătatea clienților și a angajaților noștri prin instalarea unor măsuri excepționale în atelierele noastre: bariere pentru protecție, mănușile sunt obligatorii, distanța de siguranță trebuie respectată între oameni, inclusiv la cozi și în timpul recepției individuale, programări și recepție auto în atelierele noastre. Dacă ai simptome precum tuse sau febră când ajungi la sediul nostru, te rugăm să îți amâni programarea, întâi să efectuezi un control medical.
Facem tot posibilul pentru a îți păstra sănătatea, siguranța și mobilitatea.
Service-ul Opel urmarește îndeaproape situația și va actualiza zilnic programul de lucru al atelierelor noastre în conformitate cu rețeaua noastră și în conformitate cu reglementările guvernamentale. Având în vedere circumstanțele, unele ateliere pot avea orele de funcționare ajustate. Te rugăm să contactezi Service-ul înainte de a merge acolo pentru a verifica disponibilitatea în acel moment.
Contactați Asistența Clienți prin intermediul formularului de contact
Asistența Rutieră continuă să funcționeze; rămânem de partea ta: +40 (21) 317 4690
Ai grijă de tine și de cei apropiați.
Echipa Opel
Cele mai frecvente întrebări
Atelierele service sunt cu adevărat autorizate să întâmpine clienții?
Trebuie să efectuez o operațiune care nu este urgentă, cum pot schimba programarea mea online?
Poți să:
Suni direct la Service-ul tău Opel sau Asistența Clienți Opel
Schimbi programarea online direct din e-mailul de confirmare a programării pe care l-ai primit
Ce tipuri de operațiuni pot fi efectuate în service-ul Opel în perioada de carantină?
Service-urile Opel sunt deschise pentru toți clienții?
Mașina mea face parte dintr-o campanie tehnică de rechemare în service. ar trebui să merg la service-ul meu?
Există în continuare asistență rutieră Opel?
Da, menținem acest serviciu funcțional. Dacă vrei să îi contactezi, te rugăm să îi suni la +40 (21) 317 4690.
În caz de avarie, mașina ta va fi remorcată până la domiciliu dacă ai un loc de parcare sau până la Service-ul Opel. Îți vom asigura transportul până acasă.