Skip To Content
Cele mai frecvente întrebări Covid-19

Rămânem la dispoziția ta!

În acest context dificil, Service-ul Opel face tot posibilul pentru a efectua întreținerea și repararea vehiculelor comerciale ușoare și a mașinilor de pasageri, are grijă de clienți și acordă asistență acestora în caz de avarie. Dorim să contribuim la mobilitatea serviciilor publice, precum și la mobilitatea clienților noștri care au nevoie de mașină pentru deplasările lor esențiale.

 

Prima noastră prioritate este să protejăm sănătatea clienților și a angajaților noștri prin instalarea unor măsuri excepționale în atelierele noastre: bariere pentru protecție, mănușile sunt obligatorii, distanța de siguranță trebuie respectată între oameni, inclusiv la cozi și în timpul recepției individuale, programări și recepție auto în atelierele noastre. Dacă ai simptome precum tuse sau febră când ajungi la sediul nostru, te rugăm să îți amâni programarea, întâi să efectuezi un control medical.

 

Facem tot posibilul pentru a îți păstra sănătatea, siguranța și mobilitatea.

 

Service-ul Opel urmarește îndeaproape situația și va actualiza zilnic programul de lucru al atelierelor noastre în conformitate cu rețeaua noastră și în conformitate cu reglementările guvernamentale. Având în vedere circumstanțele, unele ateliere pot avea orele de funcționare ajustate. Te rugăm să contactezi Service-ul înainte de a merge acolo pentru a verifica disponibilitatea în acel moment.

 

Găsește-ți Service-ul Opel

Contactați Asistența Clienți prin intermediul formularului de contact

Asistența Rutieră continuă să funcționeze; rămânem de partea ta: +40 (21) 317 4690

 

Ai grijă de tine și de cei apropiați.

Echipa Opel

Cele mai frecvente întrebări

Atelierele service sunt cu adevărat autorizate să întâmpine clienții?

Atelierele Service sunt listate ca unități autorizate. Acest lucru permite tuturor să asigure fiabilitatea vehiculului pentru călătoriile personale și / sau profesionale.

Trebuie să efectuez o operațiune care nu este urgentă, cum pot schimba programarea mea online?

Poți să:

Suni direct la Service-ul tău Opel sau Asistența Clienți Opel

Schimbi programarea online direct din e-mailul de confirmare a programării pe care l-ai primit

Ce tipuri de operațiuni pot fi efectuate în service-ul Opel în perioada de carantină?

Toate tipurile de operațiuni. Putem face toate operațiunile obișnuite (întreținere, reparații etc). În acest timp, însă, vom acorda prioritate operațiunilor de urgență.

Service-urile Opel sunt deschise pentru toți clienții?

Da. Vom avea grijă de mașina ta, indiferent dacă pentru interes de serviciu sau particular.

Mașina mea face parte dintr-o campanie tehnică de rechemare  în service. ar trebui să merg la service-ul meu?

Da. Siguranța ta este prioritatea noastră.

Există în continuare asistență rutieră Opel?

Da, menținem acest serviciu funcțional. Dacă vrei să îi contactezi, te rugăm să îi suni la +40 (21) 317 4690.

În caz de avarie, mașina ta va fi remorcată până la domiciliu dacă ai un loc de parcare sau până la Service-ul Opel. Îți vom asigura transportul până acasă.

Dacă am întârziat să efectuez întreținerea anuală obligatorie, garanția mea va fi păstrată?

Da. Te invităm să contactezi Service-ul tău Opel pentru mai multe detalii.

Ce se întâmplă cu contractul meu FlexCare?

Clienții cu un contract FlexCare, care are perioada de valabilitate între 1 martie 2020 și până la sfârșitul perioadei de izolare, pot solicita o programare pentru verificări după criza Covid-19. Deocamdată, serviciile oferite pot fi întârziate până la 3 luni și 3.000 km peste termenul inițial. Exemplu: Valabilitatea contractului este până în data de 26 martie, atunci poți să soliciți efectuarea unui serviciu până pe 26 iunie.

Mașina mea se apropie de finalul garanției oferite de producător și vreau să cumpăr un contract FlexCare. este posibil?

Deocamdată, intervalul de timp în care se poate achiziționa un Contract FlexCare se va fi prelungit cu 3 luni. Exemplu: Garanția producătorului se termină la sfârșitul zilei de 2 aprilie, clientul poate achiziționa un contract FlexCare până pe 2 iulie.