Skip To Content
Conceptul Opel Booth la IAA Mobility 2023

Conceptul Opel Booth la IAA Mobility 2023: Perspectivă de viitor, focalizată și sustenabilă

  • Două amplasări: Opel este prezent la Summit-ul IAA și la Open Space din orașul München
  • Trei premiere mondiale: Opel Experimental, Noul Opel Corsa Electric și Noul Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Modern German: designul îndrăzneț și pur al standului cu funcții Opel.AI și experiență digitală
  • Detox: Puncte de interes; Spațiul deschis se îmbină armonios cu împrejurimile orașului
  • Greenovation: Componente și materiale reutilizabile și reciclabile în habitaclu; amprentă minimă de carbon
  • Depășirea limitelor: Vizionarul Opel Experimental în videoclip

Opel sărbătorește trei premiere mondiale la IAA Mobility 2023. În timp ce vizionarul Opel Experimental concept oferă o perspectivă asupra viitoarelor modele și tehnologii ale mărcii, Noul Opel Corsa Electric și Noul Opel Astra Sports Tourer Electric demonstrează cât de mult este posibilă astăzi plăcerea de a conduce fără emisii la nivel local. Automobilele sunt expresia celor trei piloni ai mărcii: „Modern German“, „Detox“ și „Greenovation“. Acest lucru se reflectă în mod clar și în prezența Opel la IAA Mobility, în perioada 5-10 Septembrie – la IAA Summit (pavilion B2, standul cu numărul B20), precum și la Open Space (Odeonsplatz München, standul cu numărul OP.390).

 

Design clar și experiență digitală transparentă: Opel ne dezvăluie viitorul

 

Filozofia îndrăzneață și pură a designului Opel se află în centrul atenției în ambele locuri, într-o configurație deschisă și primitoare. Materialele semitransparente și ecranele de mari dimensiuni întâmpină publicul și simbolizează evoluția identității mărcii. Tonurile, materialele și texturile se armonizează cu cele dezvoltate pentru conceptul Experimental. Monitoarele contribuie, de asemenea, la experiența digitală interactivă pentru vizitatori. Cu ajutorul Opel AI – o inteligență artificială generatoare de imagini dezvoltată special pentru Opel – și a unui terminal special de pe stand, aceștia pot crea diverse fundaluri pentru ecranul din spatele concept-car-ului. Apoi, pot descărca imaginea prin intermediul unui cod QR pe dispozitivul lor mobil și o pot partaja pe rețelele de socializare.

Opel Experimental este reprezentarea fizică a dorinței Opel de a depăși limitele posibilului; un concept car reprezentând viziunea clară nu doar a unui model, ci a întregii mărci Opel. Inovativul Experimental, simbol al tuturor obiectivelor pe care Opel se străduiește să le atingă, poate fi vizionat în videoclipul “What if…”.

 

Utilizarea ecranelor pe post de pereți despărțitori subliniază, de asemenea, conceptul „Detox“ al spaţiului Opel. Nu există ecrane, fundaluri sau materiale inutile – totul este concentrat în mod clar pe premierele Opel complet electrice. Vizitatorii standurilor Opel de la Summit sau din cadrul Open Space nu vor găsi nicio structură supradimensionată care să nu se încadreze în mediul înconjurător. În schimb, imaginea Opel orientată spre viitor, minimalistă și transparentă, se integrează armonios în cadrul orașului.

 

Greenovation: Concept sustenabil pentru o amprentă de CO2 mai mică

 

Accentul pus pe elementele esențiale servește, de asemenea, celui de-al treilea aspect al conceptului de stand din München. La fel ca Opel, IAA Mobility dorește să reducă semnificativ amprenta de CO2. Filozofia de design „Detox“ a celor două standuri Opel contribuie la acest obiectiv. Sunt utilizate în primul rând materiale ușoare, care necesită mai puține resurse, de la producție până la livrare și eliminare.

 

Conceptul standului a fost proiectat, de asemenea, cu gândul la economia circulară. Multe componente pot fi refolosite și reciclate. Ecranele care servesc drept pereți pot fi folosite pentru saloane sau evenimente viitoare. Tehnologia LED reduce consumul de energie, iar podelele sunt realizate din materiale reciclabile. Totul este în concordanță cu obiectivul ambițios: „Lăsați o amprentă, nu o risipă“. În acest fel, jurnaliștii de la Summitul IAA, precum și publicul larg de la Open Space vor experimenta o nouă imagine Opel, care îi va atrage și îi va transporta în viitorul mărcii – modern, detoxifiat și sustenabil.

Despre Opel

Opel este unul dintre cei mai mari producători auto europeni și lider în reducerea emisiilor de CO2 datorită ofensivei sale extinse de electrificare. Compania a fost fondată de Adam Opel în Rüsselsheim, Germania, în 1862 și a început să construiască automobile în 1899. Opel face parte din Stellantis NV, un lider global creat pentru noua eră a mobilității sustenabile. Împreună cu marca sa soră britanică Vauxhall, compania este reprezentată în peste 60 de țări de pe tot globul, continuând să pătrundă pe noi piețe internaționale. În prezent, Opel își implementează în mod constant strategia de electrificare pentru a asigura succesul durabil și pentru a se asigura că cerințele viitoare de mobilitate ale clienților sunt îndeplinite. Până în 2024, va fi disponibilă o variantă electrificată a fiecărui model Opel. Începând cu 2028, Opel se va concentra în întregime pe vehiculele electrice în Europa.

Persoana de contact:

 

Rodica Ionescu

PR Manager TRUST MOTORS

 

Tel:  0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro