Pregătit pentru aventuri zilnice: campania de lansare a Noului Opel Frontera
- Din benzi desenate în realitate: În colaborare cu agenția creativă Jung von Matt, SUV-ul de familie accesibil devine un erou credibil al fiecărei zile
- Spațios, simplu, distractiv: O campanie fresh ce evidențiază atuurile Noului Opel Frontera.
- Campanie pan-europeană 360°: De astăzi, Frontera poate fi urmărit pe toate canalele de comunicare.
Date combinate conform WLTP
Versiune |
Putere sistem |
Consum* |
Emisii CO₂* |
Etichetă CO₂ |
Frontera Electric |
83 kW (113 CP) |
18,2-18,5 kWh/100 km |
0 g/km |
A |
Frontera Hybrid |
107 kW (145 CP) |
5,2-5,3 l/100 km |
118-120 g/km |
D |
Frontera Hybrid |
81 kW (110 CP) |
5,2-5,3 l/100 km |
119-120 g/km |
D |
*Valori mixte (ciclu WLTP).
Noul Opel Frontera este SUV-ul de familie perfect dar conceput diferit. În timp ce multe automobile moderne devin tot mai complicate și costisitoare, Frontera oferă exact ceea ce majoritatea clienților își doresc: spațiu generos, esențialele bine gândite, utilizare intuitivă și, mai presus de toate, accesibilitate. Pe scurt, SUV-ul electrificat și prietenos cu familia este gata pentru aventurile de zi cu zi.
În parteneriat cu agenția Jung von Matt, Opel arată, într-un mod amuzant și autoironic, că Frontera este mult mai mult decât un star de bandă desenată: este eroul cotidian pe care clienții se pot baza.
„Noul Opel Frontera este supereroul de zi cu zi pe care familiile îl căutau. Design robust, spațiu din plin, motorizări electrificate și un preț abordabil—este mașina pregătită să facă față aventurilor cotidiene. Alături de Jung von Matt arătăm superputerea sa într-un mod curajos și direct concentrat pe beneficiile pentru client”,
— Rebecca Reinermann, Vice-President Marketing Opel & Vauxhall.
Când lumea benzilor desenate devine realitate (VIDEO OFICIAL)
Elementul-cheie al campaniei este un spot „erou” de 90 de secunde. Un tată tânăr intră într-un mic magazin de jucării și benzi desenate. Pe coperta unei reviste magice: Noul Frontera. Banda desenată prinde viață, iar mașina își dezvăluie atuurile prin cadre scurte:
- „Atât de mult spațiu.”
- „Pare simplu.”
- „S-a încărcat rapid.”
- „Lumini grozave.”
- „Loc pentru șapte.”
- „Scaune fantastice—wow!”
Stilul jucăuș de bandă desenată poziționează Frontera drept supereroul suprem, gata pentru orice provocare cotidiană a familiilor.
Superputerea Frontera: concentrarea pe esențial
- Design clar și robust și interior aerisit, flexibil.
- Până la 1.600 l volum portbagaj.
- Intelli-Seat patentat pentru șofer și pasager (inovație accesibilă).
- Infotainment intuitiv; versiunea de bază Frontera Hybrid (de la 19.000 € cu TVA si REMAT) include Smartphone Station standard.
Toate versiunile Frontera sunt electrificate:
- Frontera Electric (83 kW, baterie 44 kWh utilizabilă) parcurge până la 305 km (WLTP). Încărcare 10-80 % în 26 min la stație DC 100 kW.
- O versiune Long Range (aprox. 400 km WLTP²) va urma.
O campanie fără slogan
Numele „Frontera” spune tot: mobilitate concentrată, libertate și fiabilitate. Mesajul central este transmis printr-o gamă largă de materiale—spoturi TV, cinema și radio, digital & social, print și panouri outdoor.
Prin grafica inedită inspirată de benzi desenate, campania continuă tonul proaspăt al campaniilor premiate „Yes, of Corsa” și „#GOGRAND”, cu care Opel și Jung von Matt au repoziționat deja cu succes Corsa și Grandland.
Despre Opel
Opel, unul dintre cei mai mari producători auto europeni, construiește automobile în Germania din 1899. Parte a Stellantis NV, Opel este prima marcă germană care oferă deja toate modelele cu propulsie 100 % electrică pe platforme multi-energie, lăsând clienților libertatea de a-și alege modul de deplasare. Împreună cu marca soră britanică Vauxhall, Opel este prezentă în peste 60 de țări.
Persoana de contact:
Rodica Ionescu
PR Manager TRUST MOTORS
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro