Skip To Content
Modelele Opel GSe: Parteneri perfecți pentru escapadele de iarnă

Modelele Opel GSe: Parteneri perfecți pentru escapadele de iarnă

  • Grandland GSe, Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe: Control și stabilitate maxime
  • Șasiu GSe: Tehnologia KONI FSD permite echilibrul între dinamică și confort
  • E-4x4: Grandland GSe cu tracțiune integrală și o putere a sistemului de 221 kW/300 CP

În timp ce șoferii din zonele de câmpie trebuie să se aștepte la polei pe timp de noapte, la munte au început deja să cadă primele ninsori. Ce poate fi mai potrivit decât să planificați o vacanță de iarnă la munte? Cele trei modele de top din sub-brandul Opel GSe sunt tovarășii perfecți în călătoriile de iarnă. GSe înseamnă „Grand Sport electric“, iar Opel Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe și Grandland GSe împlinesc toate așteptările: sunt electrificate, echipate cu un șasiu special prevăzut cu tehnologia KONI FSD (Frequency Selective Damping - amortizoare cu frecvență selectivă) și, în calitate de plug-in hybrid de top, cu o putere de până la 221 kW/300 CP, oferă performanțe superioare. Cu această combinație unică, șoferul și pasagerii modelelor Opel GSe pot călători în mod sportiv, dinamic și responsabil. Dar, mai presus de toate, acest trio oferă plăcere de conducere superioară, cu cel mai înalt nivel de siguranță – în special în condiții de gheață și zăpadă!

 

Șasiu GSe cu tehnologie FSD: Dinamic, confortabil și stabil

 

Pentru ca performanțele să ajungă pe șosea în toate condițiile meteo, inginerii din Rüsselsheim, coordonați de Dr. Christian Hartweg, s-au concentrat intens asupra șasiului și a direcției modelelor GSe. „Automobilele GSe oferă echilibru optim între manevrabilitate și confort la volan. Le-am echipat cu amortizoare speciale KONI FSD și am coborât Astra GSe cu 10 milimetri“, spune Hartweg, rezumând cele mai importante puncte.

În funcție de situație, de carosabil și de stilul de condus, arcurile și amortizoarele speciale cu tehnologie KONI FSD permit diferite caracteristici de amortizare pentru o rulare confortabilă la frecvențe înalte – cu impacturi scurte, cum ar fi pe pavele – precum și pentru un stil de condus sportiv, dinamic și un contact mai direct cu drumul la frecvențe joase. Modelele de top reacționează mai prompt și mai direct la orice comandă din partea șoferului și, așa cum este tipic pentru Opel, rămân stabile la frânare, în viraje și la viteze mari pe autostradă. „Amortizoarele au o supapă suplimentară și un al doilea circuit hydraulic“, explică Hartweg. „Mașina este astfel mai confortabilă sau mai sportivă la rulare, în funcție de poziția deschisă sau închisă a supapei.“

 

La Astra GSe și Astra Sports Tourer GSe electrificate, puterea sistemului de 165 kW/225 CP (consum de combustibil conform WLTP[1]: 1,3 l/100 km, emisii CO2 30-29 g/km) și cuplul de 360 Nm însoțesc manevrabilitatea dinamică. Datorită șasiului coborât și a centrului de greutate mai mic astfel obținut, variantele GSe ale celor două modele bestseller din clasa compactă au o aderență deosebită pe șosea. Acest lucru înseamnă că rămân stabile și mențin direcția chiar și în condiții de iarnă.

 

Vârful de gamă Grandland GSe: 221 kW/300 CP și tracțiune integrală de ultimă generație

 

Opel Grandland GSe oferă o putere a sistemului de 221 kW/300 CP (consum de combustibil conform WLTP1: 1,2 l/100 km, emisii CO2 28-27 g/km; fiecare combinate, ponderate) și un cuplu maxim extrem de puternic de 520 Nm. SUV-ul de top accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 6,1 secunde; este posibilă o viteză maximă de 235 km/h (135 atunci când este acționat electric). Grandland GSe își extrage puterea din combinația dintre motorul turbo pe benzină cu patru cilindri de 147 kW/200 CP și două motoare electrice. Puterea propulsorului electric față corespunde cu 81 kW/110 CP, iar cea a propulsorului spate cu 83 kW/113 CP. Grandland GSe este, prin urmare, un vehicul electric cu tracțiune integrală permanentă, cu tracțiune optimă. Pentru șofer, acest lucru înseamnă posibilitatea de a alege între patru moduri de rulare. În funcție de preferințe, Grandland GSe este rapid pe autostradă, sigur pe pante și fără emisii locale în zonele urbane:

 

  • Electric: În modul electric, Grandland GSe este acționat exclusiv electric - perfect pentru deplasarea fără emisii locale în oraș. Când șoferul apasă accelerația la maximum (kick-down), motorul cu combustie și motorul electric frontal pornesc. Viteza maximă cu propulsie pur electrică este de 135 km/h.
  • All-wheel drive: În modul tracțiune integrală, Grandland GSe este acționat de roțile din față și din spate. Acest lucru garantează cea mai bună tracțiune în toate situațiile de conducere și pe orice suprafață – pentru distracție la volan și un sentiment de siguranță generalizat. Vehiculul oferă tracțiune integrală electrică permanentă și rulează pur electric în modul integral până la 80 km/h. Dacă o roată se învârte, este nevoie de mai multă putere sau starea de încărcare a bateriei scade, atunci motorul pe combustie se activează, aşa cum se întâmplă şi la viteze mai mari.
  • Sport: Pentru un stil de condus deosebit de dinamic, modul Sport combină puterea motorului pe combustie cu cea a motoarelor electrice. Grandland GSe oferă o putere a sistemului de 221 kW/300 CP.
  • Mod Hybrid: Aici, autovehiculul funcționează întotdeauna în cel mai eficient mod. În funcție de condițiile și de stilul de condus, motorul pe combustie și cele electrice funcționează împreună sau separat; acest lucru se întâmplă automat în SUV-ul hibrid.

 

Diferitele opțiuni de rulare, împreună cu tehnologia KONI FSD, oferă plăcere de a conduce în orice condiții şi eficiență înaltă pentru Grandland GSe. La coborâre, cele două motoare electrice devin generatoare și convertesc energia decelerării în energie electrică. Bateria de 14,2 kWh se reîncarcă gratuit și oferă rezerve pentru următoarele urcări.

 

 

 

1Valori determinate prin utilizarea metodei de testare mai realiste WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), care înlocuiește procedura de testare NEDC (New European Driving Cycle). Consumul, emisiile de CO2 și autonomia unui vehicul nu depind doar de utilizarea eficientă a energiei de către vehicul, ci sunt influențate și de stilul de condus și de alți factori non-tehnici. Informațiile privind consumul și emisiile nu se referă la un vehicul individual și sunt destinate exclusiv pentru a permite comparații între diferitele tipuri de vehicule. Vehiculul nu este încă disponibil.

Despre Opel

Opel este unul dintre cei mai mari producători auto europeni și lider în reducerea emisiilor de CO2 datorită ofensivei sale extinse de electrificare. Compania a fost fondată de Adam Opel în Rüsselsheim, Germania, în 1862 și a început să construiască automobile în 1899. Opel face parte din Stellantis NV, un lider global creat pentru noua eră a mobilității sustenabile. Împreună cu marca sa soră britanică Vauxhall, compania este reprezentată în peste 60 de țări de pe tot globul, continuând să pătrundă pe noi piețe internaționale. În prezent, Opel își implementează în mod constant strategia de electrificare pentru a asigura succesul durabil și pentru a se asigura că cerințele viitoare de mobilitate ale clienților sunt îndeplinite. Până în 2024, va fi disponibilă o variantă electrificată a fiecărui model Opel. Începând cu 2028, Opel se va concentra în întregime pe vehiculele electrice în Europa.

Persoana de contact:

 

Rodica Ionescu

PR Manager TRUST MOTORS

 

Tel:  0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro