”Detox la maxim”: Opel îmbină conectarea permanentă la internet cu operarea intuitivă, pentru noul model Astra
- Premieră în noul Astra: „Hey Opel” – recunoașterea comenzilor vocale
- Redus la esențial: cockpit complet digital cu utilizare intuitivă
- Navigare live Opel: ghidare în timp real cu actualizări ale hărților „over the air”
- Profil personal: preferințele clienților salvate în profiluri ca avatare
- Complet conectat în rețea: Generație nouă de sisteme inteligente de asistență pentru cel de la volan
- „Experience your Astra”: experiența digitală a clienților începe cu simularea 3D pe opel.de
Rüsselsheim. „Hey Opel!” – două cuvinte sunt suficiente și noul Opel Astra ascultă dorințele celui de la volan și ale pasagerilor. Noua recunoaștere naturală a comenzilor vocale funcționează conectată permanent la internet, la fel ca întregul sistem de infotainment de ultimă generație. Opel se bazează în mod constant pe filozofia confortului maxim cu distragere minimă. „Detox la maximum” este motto-ul împotriva tuturor formelor de stres digital. Baza pentru acesta este cockpitul digital Pure Panel, cu utilizarea sa intuitivă, așa cum deja este disponibil pentru Opel Mokka, noul Grandland și Astra. Acum, producătorul din Rüsselsheim pornește următorul nivel de digitalizare.
Preferințele personale vor putea fi salvate ca profiluri în sistemul mașinii. Sistemul de infotainment recunoaște șoferii sau pasagerii pe baza smartphone-ului. Utilizatorii diferiții ai mașinii își pot activa setările individuale cu o singură atingere pe display-ul central. Designerii Opel au creat avatare diferite pentru fiecare profil. Dacă navigarea este afișată pe planșa de bord digitală, aceasta are suport online în timp real (Connected Navigation Plus), detectând astfel, de exemplu, blocajele de trafic pe măsură ce apar. Actualizările hărților sunt, de asemenea, disponibile „over the air”, astfel încât șoferul să fie informat despre aspectul actual al drumului oricând și oriunde. Noul Astra are, de asemenea, cea mai recentă generație de sisteme de asistență complet conectate în rețea, pentru un plus de confort și siguranță suplimentară.
Sistemele de la bordul noului Opel Astra sunt susținute de soluții externe suplimentare. Primul contact al clientului cu noul Astra începe deja cu o ofertă high-tech autentică. Pe siteul opel.de, modelul Astra poate fi personalizat într-o simulare 3D de înaltă calitate și apoi poate fi trimis într-o călătorie virtuală în culoarea dorită și cu jantele preferate. Sub conceptul „Experience your Astra”, Opel oferă o vizualizare 3D bazată pe Unreal Engine Technologies de la Epic Games, dezvoltator de jocuri pentru computer.
„Aplicația MyOpel” face posibilă, de exemplu, activarea timpilor de încărcare sau a temperaturii interioare preselectate direct de pe smartphone pentru Astra Hybrid, încărcarea unei adrese în sistemul de navigație („Send2Nav”) sau contactarea dealer-ului pentru o programare în service. Dacă clientul dorește, service-ul poate efectua o diagnoză de la distanță, de exemplu dacă vehiculul este pregătit pentru inspecție. De asemenea, telefoanele mobile compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto pot fi conectate fără fir la vehicul și, de asemenea, reîncărcate wireless.
Contact:
Nadia Valentina PIETREANU
Director Marketing si Comunicare
Trust Motors Import Autovehicule
Importator unic Opel în România
Tel: +40 749180022
Nadia.Pietreanu@opelautomotive.ro