Contact & întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE ONSTAR.

GENERALITĂȚI.

Generalități

Cand nu va mai fi valabil serviciul OnStart?

Pentru toate autovehiculele cu OnStar, perioada de testare gratuită de 12 luni (exclusiv servicii WiFi) poate fi activată până la 30 noiembrie 2019. Acest lucru nu va mai fi posibil la o dată ulterioară.

Ultima dată la care poate fi activată testarea gratuită a serviciului WiFi de 3 luni/3 GB (în funcție de care intervine prima) este 31 martie 2020.

Protecția datelor cu caracter personal

Care sunt datele (cu caracter personal) puse la dispoziția OnStar și în ce scop?

OnStar va colecta date cu caracter personal exclusiv pentru a te identifica sau a-ți trimite e-mail-uri în legătură cu serviciile la care ești abonat.

 

Pot împiedica OnStar să îmi folosească datele personale?

OnStar nu va pune datele tale cu caracter personal la dispoziția unor terțe părți fără acordul tău.

 

Dar faptul că OnStar mă monitorizează și îmi cunoaște locația?

OnStar nu te monitorizează. Tu decizi când OnStar îți folosește locația, butonul privacy îți permite să îți ascunzi locația în orice moment. Dacă te răzgândești, poți apăsa din nou butonul privacy ca să-ți dezvălui locația pentru serviciile OnStar. Această comandă este anulată numai în cazul unei urgențe, pentru a-ți proteja viața.

 

Ce date sunt colectate?

OnStar colectează doar datele cu caracter personal pe care ni le oferi direct sau prin intermediul serviciilor OnStar. Informații despre client - cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail, informații de securitate precum codul de identificare, contactele în caz de urgență (în cazul în care dorești să contactăm o persoană apropiată dacă te afli într-o situație de urgență).
Date despre autovehicul - cum ar fi contorul de parcurs, kilometrajul, presiunea în pneuri, durata de viață a uleiului, nivelul carburantului, diagnoza,
Locația autovehiculului - pentru a furniza funcția de descărcare a destinațiilor, asistența pentru autovehicule furate și serviciile de urgență.

 

Pot să decid ce date sunt colectate?

Da, poți. În momentul înregistrării te rugăm să ne pui la dispoziție câteva informații de bază, pentru a putea furniza în mod legal serviciile OnStar. Poți dori să ne oferi și alte informații, de exemplu, date de contact în caz de urgență, la momentul înregistrării sau mai târziu.

 

Cum știu care sunt datele pe care le colectează OnStar?

Atunci când te înregistrezi pentru OnStar îți explicăm în mod detaliat ce date vor fi colectate și în ce scop.

 

Cum vor fi folosite aceste date?

Datele pe care le colectează OnStar vor fi folosite exclusiv pentru a-ți furniza serviciile la care te-ai abonat. Nu vom pune niciodată datele tale cu caracter personal la dispoziția unor terțe părți fără acordul tău.

 

Datele sunt transferate către alte țări?

Toate datele aferente serviciilor OnStar vor fi stocate pe serverele noastre din Germania și vor rămâne în Europa. Este posibil ca unele date generale ale clienților să fie transferate prin serverele din Statele Unite, de exemplu pentru emiterea facturilor și efectuarea plăților. Pentru detalii consultă Declarația noastră de confidențialitate.

Asistență în caz de furt al autovehiculului

Cine poate să activeze blocarea contactului?

De îndată ce a fost raportat furtul autovehiculului, consilierul OnStar poate să activeze blocarea contactului.